Foto bij #32

Lucy
Ondertussen waren we al weer twee maanden verder en ik had nog steeds niks van Justin gehoord. Het hoefde van mij ook niet meer. Het was zo ook wel duidelijk dat hij nooit echt om mij gegeven had. Ik vond het ook wel goed zo. Ik probeerde zo min mogelijk aan hem te denken en daarbij, ik had nog steeds wat met Michiel. Ik had hem maar niks verteld over Justin omdat hij dan waarschijnlijk heel boos zou worden. Daar had ik niet echt zin in. En ik was sowieso op Justin afgeknapt. Van mij hoefde hij ook niet weer terug te komen. Ik zuchtte toen ik hoorde dat Ashley de radio weer een keer keihard had aanstaan. En natuurlijk galmde Justin Bieber weer door het huis heen. Ja, Ashley was nog steeds fan van Justin Bieber en had helemaal niks doorgehad wat er tussen mij en Justin had afgespeeld. Brianna had dus gelukkig wel haar mond gehouden. Ik zuchtte en probeerde me te concentreren op economie wat ik moest leren. Alleen het lukte totaal niet. Telkens als ik die stem weer hoorde kreeg ik flashbacks van een paar maanden geleden, en die flashbacks waren nou niet bepaald positief. Uiteindelijk stond ik boos op en stormde Ashley’s kamer binnen. ‘Kan die muziek wat zachter. Ik probeer te leren.’ Ik keek boos van Ashley naar Merel en draaide me weer om. ‘Pff… wat een chagrijn is jouw zus zeg.’ Hoorde ik Merel zachtjes zeggen. Ik bleef staan en draaide me toen om. ‘En weet je wat jij bent? Een zielig arrogant meeloperig kind, die alles van pappie en mammie krijgt en zo sneu bent om fan te zijn van Bieber en hopen dat hij ooit een keer voor je valt terwijl hij je niet eens kent.’ Merel keek me overdonderd aan. Ik glimlachte even bitchy naar haar en liep toen met grote passen weer naar m’n kamer. Zo, die zat. Merel was Ashley’s beste vriendin en zij gingen ook samen naar het concert van Justin Bieber die dit weekend was. Ik mocht Merel niet zo. Ze had iets heel arrogants over zich en daar kon ik niet tegen. Eigenlijk paste ze dan ook wel bij Ashley want Ashley kon soms ook superarrogant zijn. Dit weekend zouden ze dus naar het concert gaan en Ashley zou bij Merel blijven slapen. Mijn ouders zouden het hele weekend weg zijn, dus dat betekende dat ik mooi het hele weekend alleen was. Dan had ik in ieder geval geen last van al dat gezeur van Ashley en m’n ouders. Ik had Michiel al uitgenodigd om bij mij te komen zaterdag en ik had er best wel veel zin in.



whoehoe, onze biebs is jaaarig. <3333
en deze mededeling slaat nergens op want iedereen weet dat natuurlijk al xd
maar ik dacht, laat ik jullie er nog maar een keer aan herinneren. (:

Reageer (3)

  • iHeartBiebs

    Ga snel verder
    Bieber is 17 geworden yeaahh

    1 decennium geleden
  • CupCakeMe

    Happy birthday biebss. (H)
    snel verder...(H)

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    HAHA, alsof ik zou kunnen vergeten dat hij jarig was, ik word er mee dood gegooit. ;p
    AAAHW JE MOET VERDER.
    Justin heeft spijt, dus laat ze maar snel samen komen ;p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen