FOURTEEN
YAAAAY happy bday to Justin <3
btw, Selena en Justin waren zo cute bij de oscarsdingen <3
echt aaaaaaaaahw
okee ik weet niet hoe jullie allemaal achter het 'Jelena' idee staan maar ik vind het awesome ;d
en dit hoofdstuk suckt, maar dat komt omdat ik dadelijk weer met school bezig moet.
anders heb ik heeeel veel problems op school..
OJA, EN NOG EVEN BEDANKT VOOR DE MENSEN DIE MIJN NIEUWE ABO'S ZIJN <3
btw, Selena en Justin waren zo cute bij de oscarsdingen <3
echt aaaaaaaaahw
okee ik weet niet hoe jullie allemaal achter het 'Jelena' idee staan maar ik vind het awesome ;d
en dit hoofdstuk suckt, maar dat komt omdat ik dadelijk weer met school bezig moet.
anders heb ik heeeel veel problems op school..
OJA, EN NOG EVEN BEDANKT VOOR DE MENSEN DIE MIJN NIEUWE ABO'S ZIJN <3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
1 decennium geledenlove your story
OMG YOU SUKKEL.
1 decennium geledenHAHAHAHA.
WRITERS TELEPATHIE.
IK HAD HELEMAAL IN MIJN HOOFD HOE ERIN EN JUSTIN IN DE REGEN GINGEN ZITTEN JA.
PFF.
IN POTVERDRIEDUBBELTJES LONDEN.
JA.
YOU SUKKEL.
HAHAHAHAHA.
Niet dat je er wat aan kon doen ofzo, maar toch.
Dat bedoelde ik nou.
Maar ik ga het gewoon nog steeds schrijven.
Want Erin haat regen niet. (:
Ik vind het eigelijk best wel raar weetje, dat heel veel mensen bijvoorbeeld Miley Cyrus of Demi Lovato wel echt leuk vinden enzo. Maar Selena niet. Want Miley en Demi lijken me juist ECHT van die bitches, HAHAHAHA. En Selena is gewoon een lief meisje. :') Dat is waarschijnlijk wat de meeste mensen niet aan haar mogen, maar toch. Ze wilt gewoon aardig zijn hoor, hahaha. OKEEE te veel gezeik. Ik vind trouwens wel dat Selena maar niet moet zingen. MAAR DAT MOET ZE LEKKER ZELF WETEN.
Ja. mijn meesterbrein heeft nog steeds niks verzonnen, dus word het maar een gewone;
SNEL VERDERRRRRRRRRRRR. <3
Ik haat Selena, Maar dat deed ik al voor Justin besloot met haar te daten... Maar ik moet zeggen dat ze schattig zijn, al heb ik nog steeds een haathekel aan Selena.
1 decennium geledenI love your story. Ik vind dat eh,, dingetje dat begint met een S met Ryan moet nemen.. Ryan is gewoon schattig, en als je een vriendje afpakt *justin* komen er hordes fan achter je aan. Zo, ik heb gesproken. ! VERDER!!!.
Love it!
1 decennium geledenSnel verder!
Zou je alsjeblieft hier op mij willen stemmen?
http://justinbieber.nl/stemmen.php?ref=Jolanda
Wil je de link ook aan je vrienden doorsturen?
Alvast bedankt!