Katie;

Ik hoorde heel zacht wat vogels fluiten. Ik opende mijn ogen en zag dat ik weer in mijn eigen kamer lag. Ik keek naar mijn wekker. 11:30 stond er. Zo, ik had uitgeslapen. Ik ging rechtop mijn bed zitten en trok mijn sloffen aan. Ik deed mijn gordijnen open en keek naar de buiten. Het was zonnig en ik zag geen wolken. Ik hoorde een deuntje. Een smsje van Cody. Er ontstond meteen een grote glimlach op mijn gezicht. 'I had fun yesterday xo' stond er. 'Me too, het was gezellig. xoxo' stuurde ik terug. Ik pakte een skinny jeans en een simpel maar leuk truitje uit mijn kast. Ik wilde net naar de badkamer lopen toen ik weer mijn mobiel hoorde. Smsje van Lilly. 'Volgens mij moet jij mij wat vertellen, haha. Kan je vandaag? x' las ik. Ik grijnsde en stuurde snel een smsje terug. 'Ja, ik kom zo naar je toe xx' ik legde mijn mobiel neer en liep naar de badkamer. Ik stapte onder de douche. Na een paar minuten sprong ik er uit, kleedde me aan en deed mijn make-up op. Ik liep naar beneden en zag mijn vader weer met de ochtendkrant zitten. 'Heee pap' zei ik terwijl ik naar de keuken liep. 'Hee lieverd' zei hij vrolijk. 'Waar ga je heen?' vroeg hij terwijl hij zijn krant verder las. 'Naar Lilly' 'Waar is mama?' vroeg ik terwijl ik wat sap uit de koelkast pakte. 'Die is koffie drinken bij de buren' Ik kinkte. Ik had geen trek dus nam ik maar geen ontbijt. Ik dronk mijn sap op, deed mijn schoenen aan, pakte mijn jas en deed de deur open. 'Doei pap' riep ik. Ik wachtte niet op een reactie en deed de deur dicht. Gelukkig was Lilly's huis niet zo ver maar ik besloot toch maar op de fiets te gaan. Ik sprong op mijn fiets en reed naar Lilly toe.



saaai hoofdstuk.
sorrysorry.

Reageer (2)

  • Lesbo

    I love it!(H) Je hebt een nieuwe abbo derbij!

    1 decennium geleden
  • Nathaliieex3

    Verdeeeerr<3
    Iloveeeeee jouw story xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen