Foto bij Hoofdstuk 184

Mensen, jullie moeten allemaal deze story lezen, van Arrow. Het is ook een HP-verhaal, en hij is nog beter dan het mijne. :'D
En bedankt Arrow ook meteen maar even, want door haar heb ik nu nog een stuk geschreven terwijl ik eigenlijk moet douchen/huiswerk maken. x'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • GoCrazy

    Ooh Hugo en Max zijn echt een mooi stel!!! (H)

    7 jaar geleden
  • DragonsFlight

    @WildDreamer lilius is echt een mooie naam

    8 jaar geleden
  • Aire

    cute(H)

    1 decennium geleden
  • Necessity

    Aaaah Hugo en Max zijn lief samen (H)

    1 decennium geleden
  • WildDreamer

    Aahh, Square! Mijn verhaal is helemaal niet beter dan dat van jou, hoor! De jouwe is beter, die van mij moet toch nog op gang komen! Maar je bent wel super enorm lief dat je reclame voor mijn verhaal maakt, jij ook dankjewel! :'D Ik heb er nu al weer wat abo's bij, je bent lief!! (flower)
    En ik ben het helemaal met Lily eens! Scorpius moet zijn rotkont van die rotbank afhalen en naar Lily toe lopen, haar in de armen nemen en helemaal platzoenen! En dan vraagt hij haar ten huwelijk en dan trouwen ze tegelijkertijd met Hugo en Max, en dan krijgen Lily en Scorpius een klein zoontje dat ze Lilius noemen (Lil + ius), terwijl Hugo en Max een lief kindje uit Afrika adopteren!
    Oke, misschien moet je dat kind maar niet zo pesten door hem Lilius te noemen, verzin zelf maar een naam! Gauw verder, graag :9~
    En trouwens: Hugo en Max zijn geniaal!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen