Nog ééntje, die ik heel snel heb geschreven omdat ik toch nog niet kan slapen. (:
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen
Reageer (21)
Aah nee, arme Lily! Ze heeft al zo'n fragiel hart, en dan moet Scorpius haar net opvangen?
1 decennium geledenIk vind dat Scorpius het weer goed moet maken, want dit kan zo echt niet langer. Als hij Lily zo blijft achtervolgen en zelfs naar haar Zwerkbaltrainingen gaat kijken, is het toch voor de hand liggend dat hij nog steeds smoorverliefd op haar is? Girl, look at the signs!
En Scorpius, stomme idioot, ik ga jou een dikke schop onder je kont geven doordat je zo'n leuk meisje zomaar laat lopen!
Gauw verder bitte, ik wil Scorpius niet schoppen
WAJOOOOO SCORP !
1 decennium geledenNO WAY!
1 decennium geledenOkee, Lily, nu moet je goed naar mij luisteren. Dit is het plan: Sla hem, vervloek hem (alleen leuke spreuken met toverstok, andere zonder!), gil tegen hem, schreeuw tegen hem, beuk hem tegen z'n borst en zeg dat 'ie weg moet gaan. Maar voor dat hij daardwerkelijk weggaat, vraag je waarom hij je zo'n pijn heeft gedaan.
Mwuahah
Nooo Scorpius?!
1 decennium geledenJeeej
Oke, ik ben blij dat hij er ook weer een keer is ^^
En ik ben het met Wiarda eens ^^
Omg!!! Wat doet hij daar?!
1 decennium geledenJe moet snel verder met gelukt pov!!!!
Xx