Foto bij V.I.P. tickets for the Jobros!!!

Ik liep naar de ingang waar ik Lenneke zag staan.
‘’Hey!’’ zei ik en gaf haar een knuffel.
‘’En? En? Je moet me echt alles vertellen!’’ zei ze zenuwachtig.
‘’Het was geweldig!’’
‘’Waarom ben je nat?’’ vroeg ze opeens verbaasd en keek naar mijn natte kleren.
‘’Hij heeft me in het water gegooid…’’ zei ik lachend. ‘’Maar toen had ik een ijsje in zijn gezicht geduwd!’’
Lenneke was verbaasd dat ik dat ooit gedurfd had maar moest wel lachen.
‘’Gaan we even naar binnen? Ik moet me namelijk omkleden…’’ zei ik.
In de wc trok ik mijn Jonas-outfit aan, veegde de mascara onder mijn ogen vandaan, deed nieuwe mascara op en kamde mijn haar (altijd handig een borstel in je tas hebben).
‘’Zo, klaar!’’ zei ik tevreden.
We liepen naar de kassa om te vragen waar we moesten zijn.
Ze zeiden dat we door mochten lopen.
‘’O ja Lenneke! Ik ben niet de mystery girl! Act normal!’’ zei ik waarschuwend zoals Nick daarnet had gedaan.
‘’Begrepen!’’ zei ze lachend.
We kwamen in een grote kamer met een bank en een tv.
Na een paar minuten kwamen ook Tessa, Fleur en Lisa bij ons zitten (dat waren dus de andere meisjes) en begroetten ons.
‘’Ik wil echt weten wie die mystery girl is!’’ zei Fleur na een tijdje.
‘’Ja! Echt kut hoor! Net voor wij hun gaan ontmoeten!’’ zei Tessa boos.
‘’Volgens mij is ze niet eens zo mooi!’’ gooide ik er jaloers tussendoor en beet zachtjes op mijn lip op niet in de lach te schieten.
‘’Nee! Het is echt een hoer! Eerst loopt ze hand in hand met Joe en daarna gaat ze flirten met Nick! Echt een Videogirl!’’ zei Lenneke.
Ik gaf Lenneke een por in haar zij en deed mijn best om niet in lachen uit te barsten.
Lenneke zat duidelijk met hetzelfde probleem want ze balde haar vuisten en kneep er hard in.
‘’Maar daar trappen ze heus niet nog een keer in! Vooral niet als ze ons hebben gezien! Toch Tess?’’ zei Lisa.
De deur ging open en ik zag ze staan.
O wat had ik Joe en Kevin gemist!
Ik moest me inhouden om niet naar ze toe te rennen en ze te omhelzen.
‘’Hi girls!’’ zei Joe meteen.
De drie meisjes begonnen te gillen, dus Lenneke en ik deden mee om niet op te vallen.
Joe, Kevin en Nick –wiens ogen schitterden- stonden ons aan te kijken alsof we gek waren geworden –wat ook zo was- en schoten in de lach.
Toen de drie meiden uitgegild waren stonden ze zo snel mogelijk op en ze gaven de jongens een knuffel en stelden zich voor.
Lenneke ging er achteraan en gaf de jongens een knuffel en stelde zich voor.
Ik ging als laatste.
‘’Hi! I’m Demi!’’ zei ik lachend.
‘’Hi Demi! Nice to meet you!’’ zei Kevin en ik gaf hem een knuffel.
Daarna ging ik naar Joe en gaf hem ook een hand en een knuffel.
‘’Hi! I’m Demi!’’ zei ik weer.
“Hi!’’ zei Joe en gaf me een knipoog.
Ik liep naar Nick toe.
‘’Hi! I’m Demi!’’ zei ik tegen hem en gaf hem (voor de derde keer vandaag) een knuffel.
‘’Hi! I’m Nick!’’ zei hij lacherig en gaf me een hand alsof we elkaar voor het eerst zagen.
Ik wilde zijn hand nooit meer loslaten maar deed het toch om niet op te vallen.
Ik ging weer op de bank zitten en fluisterde met de meiden mee.
‘’O. My. Gosh! Joe knipoogde naar me!’’ zei ik blozend en keek naar Joe, wie verbaasd was om zijn naam te horen.
‘’Ja naar mij ook!’’ zei Tessa.
‘’Nick rook lekker toen ik hem omhelsde!’’ zei Lisa.
‘’Ik ga het geurtje stelen!’’ zei Tessa.
‘’Nick hield mij extra lang vast!’’ zei Fleur trots.
Ik balde mijn handen tot vuisten en hield me in.
Ik keek naar Nick die een bezorgde blik op zijn gezicht had omdat ik zo boos keek.
Ik stak mijn duim ongemerkt omhoog als teken dat alles oké was.
Zijn blik werd wat minder bezorgt en keek nu naar Tessa en Fleur om niet te veel aandacht aan mij te geven.
‘’Nick’s spieren zijn echt supersexy in dat shirt!’’ zei Lenneke.
Ik porde haar in haar zij.
‘’Sorry…’’ fluisterde ze.
‘’Shall we go ladies?’’ vroeg Nick en liep de deur uit, gevolgd door zijn broers.
Tessa, Lisa en Fleur wisten niet hoe snel ze opstonden en liepen meteen achter de jongens aan.
Lenneke en ik deden het rustiger aan en liepen achteraan.
‘’Lenn! Je hoeft je niet zo in te houden! Doe wat je gedaan zou hebben als je ze niet kende!’’ fluisterde ik zo zacht mogelijk.
‘’Ja, is goed! Maar ik wil het gewoon een beetje rustig aan doen… maar ik zal er op letten!’’ zei ze.
We stonden bij het podium waar de jongens een soundcheck gingen doen.
Ze begonnen met Paranoid, Gonna getcha good, Fly with me en Gotta find you.
Toen sprongen we het podium op en gingen wat drinken.
Nick had natuurlijk Cola! Ik keek hem streng aan, hij probeerde me zoveel mogelijk te negeren maar hield me wel in de gaten omdat hij me er wel voor aanzag om weer achter hem aan te gaan rennen.
‘’We have to change clothes now…’’ zei Kevin. ‘’See ya later!’’
‘’Bye guys!’’ zeiden we allemaal.

Reageer (1)

  • Salute

    Snel verder!! <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen