Foto bij Hoofdstuk 36.

Justin p.o.v
"van mij mag iedereen het weten" zei Selena en ze zoende me. Ik schrok en het eerste wat er door me heen ging was Denise ziet dit. Toen duwde ik haar gelijk van me af. Maar ik zag aan de mensen om me heen dat ze iets gedaan hadden. Ik keek naar het scherm waarop wij ons konden zien. Ik zag dat ze het nog steeds uitzenden. Ik stond boos op en liep weg. Ik moest naar Denise. Ik rende naar mijn auto en reed veel te snel over de weg, het maakte me niks uit als ik maar naar Denise toe kon. Toen ik thuis aan kwam zette ik snel mijn auto weg en ik zag dat er een taxi voor het huis stond. ik liep naar de deur en wilde hem open doen maar iemand was mijn voor. Ik zag Denise staan met haar koffer. "Denise, het is niet-" "nee Justin, ga naar Selena, ik ga naar huis" zei ze en ze liep naar de taxi toe. Ik liep haar achterna, maar ik was te sloom, ze was weg. Ik liet me op straat vallen en begon te huilen. Ze betekende alles voor me, al sinds de eerste keer dat ik haar zag, alleen bij haar durfde ik echt mezelf te zijn. Zij vond het niet erg als ik moest huilen, bij haar was ik de echte Justin. ik pakte mijn telefoon uit mijn broekzak en tikte het nummer van haar in. ik wachtte, maar ze nam niet op. Ik liep naar binnen. In de keuken zag ik haar iPod en het kettinkje wat ik haar had gegeven liggen. Mijn moeder kwam binnen. "Justin, wat is er?" vroeg ze. Ik legde alles uit en ze keek me aan. "Justin, Justin, je hebt dit zelf veroorzaakt dus moet je het zelf weer recht zetten" zei ze "ja daar heb ik veel aan! Denise het meisje waar ik ziels veel van hou is weg! Ze zei dat ik maar naar Selena toe moest gaan en dat ze naar huis ging, dat is het, ze ging naar huis!" "Justin, jij kan niet naar Nederland, je hebt je tour die over een paar dagen begint" zei mijn moeder. "ik moet" zei ik boos. "nee, laat haar gewoon even en ga na je tour naar haar toe, de tour duurt maar een maand" zei ze. "ik weet het, ik stuur Chaz en Ryan naar Nederland" zei ik. "Justin iemand anders kan jou problemen niet oplossen" "dat hoeven ze niet te doen, ze moeten haar alleen in de gaten houden meer niet" zei ik en ik belde Chaz. "hee chaz" "Justin, ben je gek, ik heb je wel gezien op tv met Selena, waar is Denise?" riep hij boos. "terug naar Nederland" "wat! En nu?" riep Chaz boos. "ik wilde vragen of jij en Ryan zo snel mogelijk naar Nederland kunnen om op haar te letten tot ik terug ben van mijn tour" "maar ik kan dan pas over 2 dagen vertrekken, want morgen is mijn ma jarg" "dat maakt niets uit, je moet zo snel mogelijk gaan!" zei ik. "oke, byee" ik hing op. "gelukt?" vroeg mijn moeder. ik knikte "over 2 dagen zijn Ryan en Chaz in Nederland om op haar te letten" zei ik.

Reageer (1)

  • xUNICORNx

    Lkkre Sixpack(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen