ER ZIT EEN LAMPJE IN MIJN LAPTOP,, nog nooit gemerkt ;$

Ik werd wakker van Justin's wekker. "Justin zei die wekker uit, ik wil slapen" zei ik. "het is al half 1" zei hij en hij zette zijn wekker uit. "wat, hoe laat is het?" ik was in een keer wakker. "half een" zei hij lachend. "goede middag dan" zei ik lachend en ik gaf Justin een kusje. "lekker geslapen?" vroeg ik en ik rekt me uit. "altijd als ik bij jou ben" zei hij en hij gaf me een kusje op mijn neus. "ik ga even douchen" zei hij en hij liep naar de badkamer. Ik deed snel dit aan en deed mijn haar goed in de spiegel die op Justin's kamer hing. Justin kwam de badkamer uit gelopen met een handdoek om zijn middel. "jij bent snel" zei ik lachend. k liep naar mijn tas en zocht mijn telefoon. Ik vond hem niet in mijn tas dus keek ik in mijn koffer, daar lag hij. Ik keek of ik nog sms'jes had van mijn ouders of van iemand anders. Ik had niks. "ga je mee?" vroeg Justin. Ik knikte en liep met hem mee naar beneden. Justin zette de tv alvast op de goed zender voor me. "Justin, je moet nu echt gaan anders ben je te laat" zei Pattie tegen Justin. "ja" zei Justin en hij gaf mij nog een zoen en vertrok. "lieverd, ik ga even boodschappen doen, ik ben over anderhalf uur ofzo iets terug" zei Pattie. "oke, is goed, tot straks" zei ik. Ik was nu alleen in het huis van Justin en Pattie. Het war half 2 en de show begon.
"ik wil graag een hartelijk applaus voor Justin Bieber en Selena Gomez" zei de vrouw van de tv. Blijkbaar heette ze Ellen wat dat stond in beeld. Daar kwamen Justin en Selena van een trap afgelopen en ze gingen op een bank zitten. "hallo" zei Ellen. "hoi" zeiden Justin en Selena. Ze hadden het over van alles van Justin's carrière tot Selena's haar. "en jullie zijn geen van beide meer single" zei Ellen. "hier zien we Justin met, wie is het eigelijk Justin?" vroeg ze. "dat is Denise. Ze komt uit Nederland" zei Justin, je zag dat hij trots was. "en jij, Selena?" Ellen keek Selena aan. "het is net een paar dagen uit tussen mij en Marco" zei ze met een fake glimlach. "hoe komt het?" vroeg Ellen. "ik voelde meer voor iemand anders en Marco ook, dus hebben we besloten om te stoppen met elkaar" zei ze. "en wie is die iemand anders?" vroeg Ellen. Wat was dat mens irritant zeg met al haar vragen. "van mij mag iedereen het weten" zei Selena en toen gebeurde er iets wat ik niet verwachtte Selena zoende Justin, MIJN Justin. En hij deed niks. Ik wist niet wat er gebeurde. Ik bleef naar de tv kijken, dit kon niet. Ik wist dat het wel waar was, er stond niet voor niets live bij. Ik stond op en liep naar boven. Ik wilde nog maar een ding... hier weg!

Reageer (2)

  • jbxxx

    je bent fan van victoria justice toch? en zo sielig voor denise

    1 decennium geleden
  • Rolipoli

    O.M.G,, wat zielig voor denise(huil)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen