Omdat Justin super sexy is een lang hoofdstukje ;a

We zaten allemaal bij het zwembad in de tuin. nou, eigenlijk zaten alleen Caitlin en ik en was de rest in het water. "kom er ook in" zei Ryan. Ik grijnsde "denk het niet" Ik stopte de oortjes van mijn iPod in en zocht naar grenade van Bruno Mars. Toen ik die gevonden had zette ik mijn zonnebril op en sloot mijn ogen. opeens voel ik twee natte armen die mij optillen. ik keek en zag dat het Justin was. "Justin, nee niet doen, Justin zet me neer, ik heb mijn-" daar had hij me in het water gegooid met mijn iPod. ik kwam boven. "je mag me condoleren" zei ik terwijl ik het water uit kwam. "waarom?" vroeg Justin lachend. "mijn iPod is zonet dood gegaan." zei ik zielig en ik liet hem mijn iPod zien. "ow...sorry?" zei hij en ik zag dat hij toch moest lachen. ik begon te huilen. Het was nep maar dat wisten hun niet. "sorry, het spijt me, ik koop wel een nieuwe" zei hij en hij legde zijn arm om me heen. Ik hield het niet meer en begon te lachen. Caitlin die het door had begon ook te lachen. "wat?" zei Justin en toen hij door had dat het nep was begon hij ook te lachen. "maar hij is dood, dus moeten we hem begraven" zei Christian en hij rende naar binnen. Hij kwam terug met een doos en hij pakte mijn iPod en deed hem erin. "je bent gek" zei ik tegen hem. "jij ook" zei hij lachend terug. "kom dan gaan we een nieuwe halen" zei Justin en hij trok me omhoog. "Christian, wij gaan naar huis wij moeten zo uit eten" zei Caitlin. "dan gaan wij ook maar" zeiden Chaz en Ryan.

Ik liep met Justin door het centrum, op weg naar de Apple store. "ik heb morgen een interview, die kan je live kijken op tv" zei hij. "dat ga ik doen!" zei ik vrolijk. "je bent gek, maar dat interview is met Selena Gomez" zei hij. "dus?" vroeg ik. "nou, ieder meisje word gek als ik zeg dat ik een interview heb met Selena Gomez en zegt dat ik niet mag gaan" "ik ben niet net als ieder meisje" zei ik en ik stopte en gaf hem een kusje op zijn wang. Justin sloeg zijn arm om me heen. "i love you" fluisterde hij. "i love you more" zei ik. "hier is het" zei Justin en hij liep de winkel binnen. "wil je er ook een beschermhoesje bij?" vroeg hij lachend. "als het een waterdicht hoesje is wel" zei ik lachend. "nee, ik wil dat hoesje" ik wees naar een hoesje waar Justin op stond.
"dan ben je er altijd" zei ik. "oke, jij krijgt die" zei hij en hij pakte het hoesje en legde het op de toonbank. "dit hoesje en de iPod 4g" zei hij. de man pakte een iPod en Justin betaalde. We liepen weer terug naar Justin's huis omdat we honger kregen en Pattie had gezegd dat we pizza zouden eten. Toen we bij Justin's huis aan kwamen gingen we eerst mijn iPod helemaal gebruiks klaar maken. Liedjes moest ik er thuis maar opzetten omdat ik al mijn liedjes op mijn laptop had staan. We liepen naar beneden omdat we honger kregen. "ik wilde jullie net roepen" zei Pattie toen we de keuken in gelopen kwamen. we gingen an tafel zitten en aten onze pizza. Na het eten hadden we samen met Pattie nog tv gekeken en toen waren we naar boven gegaan. "ik hou van je, Denise Noort" zei Justin en hij gaf me een zoen. "ik ook van jou, Justin Drew Bieber" zei ik lachend. "hoe was die foto eigenlijk die in dat tijdschrift stond" vroeg Justin. "ik heb het tijdschrift bij" zei ik en ik stond op en liep naar mijn koffer. Ik zocht naar het tijdschrift en gaf het aan Justin. "die foto's kwamen ook hier op tv" zei hij. "ik heb zin in een ijsje" zei ik opeens en Justin keek me raar aan. "je weet wel, een ijsje van de mac donalds, een McFlurrie" zei ik lachend. "dan gaan we er halen" zei Justin en hij stond op. We liepen naar beneden en deden onze schoenen en onze jas aan. "we gaan een ijsje halen" riep Justin naar Pattie. "nu nog? oke je gaat je gang maar" zei Pattie lachend. We liepen naar de mac donals en bestelde 2 McFlurrie stroopwafel's. We gingen in de mac donalds ergens achter in zitten. "mag ik die van jou eens proeven, die van mij smaakt raar" zei Justin. "nee" zei ik lachend. "hee, kijk daar heb je Caitlin en Christian" zei Justin en hij wees naar een plaats achter me. "waar?" zei ik, ik besefte pas dat ze er niet waren toen ik voelde dat iemand aan mijn lepel zat. ik draaide me terug om en zag dat Justin mijn ijsje op had. Snel deed ik wat ijs op mijn lepel en duwde het tegen zijn neus. "dank je wel" zei hij lachend. "graag gedaan" zei ik met een grote glimlach op mijn gezicht. "you're crazy" zei hij lachend. "you might be crazy, have i told you lately that i love you, you're the only reason that i'm not afraid to fly" zong ik "je zingt mooi" zei Justin. "van wie is dat liedje eigenlijk?" "dat liedje is van Victoria Justice" zei ik lachend. "dat is een geweldig lied" "ik ken het niet" bekende Justin. "Dat lied is super en jij kent het niet, schaam je Justin Drew Bieber!" zei ik lachend. "zullen we maar terug naar huis gaan anders gaat mijn moeder me straks nog zo noemen" zei hij lachend. We stonden op en liepen met een omweg terug. Justin had zijn arm om me heen geslagen. Hij zong zachtjes favorite girl. "je bent speciaal" fluisterde hij toen het liedje afgelopen was. "jij ook" zei ik terug. We kwamen naar mijn gevoel veel te snel bij zijn huis. we liepen gelijk door naar boven en gingen slapen, Justin had morgen dat interview en ik zal er naar gaan kijken. "ik kan niet slapen" fluisterde ik. "kom hier" zei Justin en hij trok me nog dichter tegen hem aan. Zo vielen ik in slaap. "ik hou van je" was het laatste wat ik hoorde.

Reageer (3)

  • xUNICORNx

    OMB LKKR HOESJE!:9~

    1 decennium geleden
  • MacBieber

    OHH IK WIL DAT HOESJE HEBBEN OMBBBB

    1 decennium geleden
  • Rolipoli

    aah dat foto/filmpje
    hoezo sgattigg
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen