Foto bij Best day ever ♥

Om kwart voor 2 stond ik al bij de ingang van Ahoy, want ik wilde niet te laat komen.
Na 2 minuten kwam Nick aanlopen.
Hij keek om zich heen of er nog geen fans waren en kwam toen naar me toe lopen.
‘’Hello Beautiful!’’
‘’Hi!’’ zei ik en gaf hem een knuffel waarbij ik zijn heerlijke aftershave rook.
‘’Wow! You look really beautiful!’’ zei hij en bekeek me van top tot teen.
Ik was blij dat hij dat zei want ik was er wel langer als 2 uur mee bezig geweest.
Ik heb een uur gedoucht omdat mijn haar anders niet goed zou zitten, ik heb een half uur naar de perfecte outfit gezocht en een uur bezig geweest met mijn haar en make-up.
‘’Thanks!’’ zei ik blozend. ‘’What are we going to do?’’
‘’I was thinking of going to the beach…’’ zei hij.
‘’I love the beach! But we don’t have a beach here…’’
‘’I know, that’s why I rent a car.’’ zei hij en gaf een knipoog.
Hij straalde helemaal, glimlachte en pakte mijn hand beet.
‘’Well… Let’s go then!’’ zei ik en we liepen hand in hand naar de supermooie huurauto.
Het was een rode Eclipse auto!

Onderweg zette ik het nieuwe album van hun op.
‘’Just bought it…’’ zei ik tegen Nick toen hij me raar aankeek.
We zongen allebei hard mee en hadden heel veel lol als mensen ons aankeken.
Normaal zou ik me schamen maar nu had de zonnebril op en was ik zo goed als onherkenbaar.
Al snel waren we bij het strand, gelukkig waren er niet veel mensen.
Er was een groepje jongens bier aan het zuipen (die met open mond naar de auto staarden –dat hoopte ik… ik hoop niet dat ze mij aanstaarden- met een spoor van lege blikjes bier om hun heen), er waren een paar oudere mensen een strandwandeling aan het maken (die –heel slim- met een boog om de bezopen jongens heen liepen) en er waren een paar ouders met hun kinderen in het zand aan het spelen.
Ik plofte al neer nadat ik 2 stappen had gezet en trok mijn hakken uit.
‘’You could have warn me! Now I’ve got these things…’’ zei ik en hield de hakken omhoog.
‘’I’m sorry!’’ zei hij en stak zijn hand uit om me overeind te helpen, maar toen ik stond tilde hij me op.
Hij liep grijzend naar het water.
‘’No! No! Let me go! Let me go! Nooo!’’ zei ik lachend terwijl ik los probeerde te komen.
Ik duwde met mijn handen tegen zijn armen aan maar er kwam geen beweging in, ik wist wel dat hij sterk was… maar zó sterk?!
Na een paar seconden gaf ik het op, sloeg mijn armen om zijn nek en wachtte machteloos tot hij me in het water zou gooien wat natuurlijk mijn haar en outfit zou verpesten.
Toen hij tot zijn middel in het stond, stopte hij en liet me meteen los.
Ik slaakte een gilletje omdat het water zo koud was en trok hem toen aan zijn been ook in het water.
‘’You ruined my hair!’’ zei ik en duwde hem naar achter zodat hij kopje onder ging.
‘’I’m sorry! But it doesn’t matter, I like you anyway!’’ zei hij lief en streek mijn natte haar uit mijn gezicht.
We keken elkaar een tijdje aan en ik probeerde te verzinnen want hij dacht.
‘’Come on! I’m freezing!’’ zei ik en stond op.
‘’Do you want an ice-cream?’’ vroeg hij.
‘’Yes! I heared the ice-cream here is delicious!’’ zei ik terwijl we hand in hand naar het ijskraampje liepen.
Het meisje van het ijskraampje was duidelijk fan want ze stond nog net niet te gillen.
Nadat Nick een handtekening had gegeven keek ze naar mij.
‘’Zo zo mystery girl!’’ zei ze grijnzend.
‘’Vertel alsjeblieft tegen niemand dat we hier zijn geweest.’’ zei ik bijna smekend.
‘’Nee, natuurlijk niet! Ze moeten jullie gewoon met rust laten…’’ zei ze zuchtend.
Nadat we bestelt hadden en hadden betaald, liepen we een stuk langs het strand.
‘’Do you want a bite?’’ vroeg ik aan Nick die geen ijsje had genomen omdat het voor zijn gevoel nog ochtend was.
Ik hield het ijsje voor zijn neus, hij wilde een likje nemen maar op dat moment duwde ik het ijsje tegen zijn neus aan.
Hij lachte en pakte het ijsje af.
‘’Wow! Slow down, sugar! ‘Cause I’m a diabetic!’’ zei hij lachend toen ik begon te rennen want ik wist dat hij het ook bij mij ging doen.
Hij rende achter me aan, ik rende zo hard als ik kon maar ik wist dat hij me toch in zou halen.
Ik plofte neer op de grond en ging liggen.
Nog geen seconde later stopte hij ook en kwam naast me liggen.
Hij had het ijs –jammer genoeg- al weer van zijn neus geveegd.
Daar lagen we dan; buiten adem, dicht naast elkaar.
Het voelde nog steeds alsof ik elk moment wakker kon worden, maar ik wilde niet aan dat moment denken.
Ik draaide mijn gezicht naar de zijne toe precies op hetzelfde moment als hij dat deed.
Ik keek in zijn glinsterende ogen en wist niet wat hij van plan was.
‘’Come… I’ve got a suprise for you!’’ zei hij mysterieus.
We liepen een stuk terug, Nick ging iets uit zijn auto halen terwijl ik bleef wachten.
Ik plofte neer in het zand en keek naar de golven maar hij kwam al snel naast me zitten en had zijn gitaar bij zich.
‘’Why do you have your guitar with you?’’ vroeg ik aan hem.
‘’I wrote a song about you…’’ zei hij en glimlachte.
Hij begon het mooiste liedje ooit te zingen voor MIJ.
‘’Wow! It’s the most beautiful song I’ve ever heared!’’ zei ik na het liedje.
We keken elkaar weer een tijdje aan.
‘’ I think we have to go.’’ zei hij teleurgesteld. ‘’ ‘Cause Lenneke and you aren’t the only one who have V.I.P. tickets… So we can’t be late…’’
We stonden op en liepen naar de auto (naar de dronken malloten die dicht naast de auto stonden om hem te bewonderen).
Ze keken hoe Nick –express- hard wegscheurde waarbij de autobanden piepten.
Op de terugweg hadden we gewoon de radio aanstaan en Nick zat aandachtig te luisteren naar een Marco Borsato liedje omdat hij wilde kijken of hij iets kon verstaan.
Ik kende het liedje en zong zacht mee.
We waren er al snel en parkeerde de auto in een hoekje waar het niet zo druk was zodat we niet zo opvielen.
‘’Don’t wear the glasses… they will regonise you…’’ zei Nick waarschuwend.
‘’See you soon!’’ zei ik en gaf een knuffel. ‘’O! Can you sing Stay? I love that song!’’
‘’Yes ofcourse! By the way! Act like a fan, you don’t know me...’’ zei hij en gaf een knipoog.
‘’Okay!’’ zei ik glimlachend en draaide me om zodra ik hem niet meer zag.

Reageer (1)

  • Salute

    Snel verder! <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen