Foto bij 82

Als jullie zo veel kunnen reageren als gister dan activeer ik vandaag en dit weekend veel deeltjes. (:

Maandag. Ik haatte maandagen. Ik liet me op de bank neerploffen. Ik had nog zeker tien minuten voordat ik naar school moest gaan. De bel ging. Chagrijnig stond ik weer op. Ik zat niet eens vijf secondes. Ik liep naar de voordeur en deed hem open. 'Hay!' Riep Sophie vrolijk. 'Hoi.' Mompelde ik chagrijnig. 'Ochtendhumeur?' Ik knikte en liet haar innen. 'Is er nog iets gebeurd?' Vroeg ze en ze ging op de bank zitten. Ik ging naast haar zitten. 'Ja.' Antwoordde ik. Sophie keek me aan en wachtte totdat ik begon te vertellen. Maar ik was te moe - want ik zat tot 1 uur 's nachts met Justin op iChat - en had eigenlijk geen zin om iets te doen. Ze bleef me aankijken, dus ik begon maar te vertellen. 'Nou. Justin en ik hadden soort van ruzie gekregen.' Haar mond viel open. 'Oh my gosh!' Zei ze dramatisch. Ik rolde met mijn ogen. 'Hij is binnenkort jarig en ik werd dus maar niet uitgenodigd. Maar Sadie, een vriendin uit Canada, had allang een uitnodigingskaart. Toen ik vroeg wat hij met zijn verjaardag ging doen, loog hij tegen me.' 'Oh! Wat zei hij dan?' Vroeg ze nieuwsgierig. 'Nou, dat hij met zijn ouders en zusje en broertje uit eten ging. Maar ik wist wel beter.' Sophie's mond viel open. 'En toen kregen we dus ruzie, maar hij wilde me dus verassen en iets met me gaan doen die dag.' Eindigde ik mijn verhaal. 'Wat wilde hij doen dan?' Vroeg ze en ik haalde mijn schouders op. 'Dat zie ik dinsdag dus.' 'Morgen?' Vroeg Sophie verbaasd. 'Nee. Volgende week. Ik blijf bij Justin van vrijdag tot dinsdag.' 'Hoe ga je naar school?' 'Niet.' 'Mag dat van je moeder?' 'Ja.' 'Ik wil ook zo'n moeder!' Piepte ze. Ik keek naar de klok. 'Kom we gaan. Anders komen we te laat.' Zei ik. We stonden op en liepen naar buiten. 'Heb jij nog iets meegemaakt?' Vroeg ik aan Sophie. 'Ja!' Zei ze vrolijk. Ik keek haar vragend aan. 'Ik heb met ene Jake gezoend. Hij is echt een cutie.' Zei ze vrolijk. Jake! Zou dat de Jake zijn die mijn relatie had verpest? Dat kon niet. Hij was toch niet zo'n player? Of wel? 'Wie is Jake?' Vroeg ik en zette een glimlach op mijn gezicht. 'Weet niet. Maar hij is echt goddelijk.' Antwoordde ze en ze droomde weg bij haar gedachtes. Sophie wist niet dat ik iets met Justin hiervoor had. En dus ook niet dat ik een Jake kende die dezelfde Jake kon zijn met wie ze had gezoend. 'Anders ga je mee naar hem toe vanmiddag. Er komen nog meer mensen.' Zei ze. Ik dacht na. Ik moest wel weten of het mijn Jake was. Als dat zo was, moest ik haar waarschuwen. Hij zou haar vast gaan gebruiken. 'Never mind. Jij hebt je Bieber al.' Grapte Sophie. 'Nee. Ik ga wel gewoon mee. Voor de gezelligheid.'

Reageer (8)

  • Laauuraaxx

    VERDER VERDER!! (H)

    1 decennium geleden
  • chadwick

    aaah dadelijk is het wel die Jake...
    gaat die alles weer verpesten ö
    haha snel verder <3

    1 decennium geleden
  • OhMyHoran

    Verderrr ^^.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen