Justin pov :

na dat ik mijn nieuw lied had gezongen moest ik die ook meteen opnemen maar nu ben ik echt moe . Esmee heeft ook een lied opgenomen wat best wel grappig was want ik trok steeds rare gezichten zo dat ze moest lachen en toen Usher zei dat ik moest stoppen en hij zich weer omdraaide deed ik hem weer na waar hij boos om werd , Esmee moest nog harder lachen . Mijn lichaam zegt dat ik moet gaan slapen maar ik zelf wil niet omdat Esmee zo uit de douche komt . Je vraagt je zeker af wat doet Esmee in mijn huis , en nog aan het douchen .
Dus het ging zo de moeder van Esmee kwam haar ophalen maar we waren nog niet klaar ze praatte met mijn moeder en nu zijn beste vriendinnen en mijn moeder vroeg de moeder van Esmee of ze bij ons bleven en niet in de hotel . Esmee blijft bij mij slapen op de kamer omdat de logeer kamer met spullen zijn gepropt en de moeder van Essy ( een van haar bij namen de tweede is Emmy ) blijft bij mijn moeder in de kamer slapen wat ik helemaal niet erg vind .'Justin heb je een groot shirt voor me.' zei ze met een handdoek om haar lichaam, ik kon het niet laten om mijn ogen over haar lichaam te laten .'Kan je het zien .' ik knikte lachend.' Dus heb jij een Grote shirt .Ik heb alleen mijn joggings meegenomen maar het is stik warm .' zei ze ,ik knikt begrijpelijk .'Natuurlijk kijk in mijn kast en zet je kleren daar ook maar . ' Ze pakte een shirt en ging naar de badkamer en ik hoorde een fohn . Na een kwartier kwam Esmee met een lange shirten haar lange haar tot haar middel op me af en ze rende naar me toe en sprong en ging tegen me aan liggen op mijn bed ik keek haar aan in haar ogen en kuste haar ik streek met mijn tong op haar lippen wat zij niet erg vond want ze opende haar mond je denk vast je moeder is hier maar nee hoor ze is met Esmee's moeder gaan shoppen voor wanneer ik en Esmee op tour gaan hoewah met Esmee op tour dan gaat echt alles goed . ' Justin Usher heeft me gebeld en heeft gezegd dat we allebei een een eigen assistent krijgen .' zegt ze .'Vet cool man .' zei hij blij .Esmee keek met een jaloerse blik ik denk dat ze bang is dat die assistent hot is en dan mij verliest we moeten wachtten tot morgen .

TIJDSPRONG 4 uurtjes

' Justin , Esmee zijn jullie boven .' zei mijn moeder .'Ja mam .' zei ik schor . Esmee en ik waren die 4 uurtjes het grooste deel aan het (tong)zoenen en knuffelen . Esmee keek snel in spiegel en zette haar goed en trekte een short aan want ik denk dat onze moeders het niet goed vinden als ze weten dat we elkaar meer dan vrienden leuk echt niet in 1 kamer mogen slapen , als je begrijpt wat ik bedoel .
Esmee en ik hoorde dat onze moeders naar boven kwamen dus deden als we twister aan het spelen waren en Esmee was echt heel lenig want ze nam een heel erge moeilijke positie en ik moest echt hard lachen me moeder kwam me kamer binnen met wel 20 zakken in haar handen en de moeder van Esmee het zelfde en zij moesten ook lachen en Esmee viel zelf van het lachen en keek ons nep-boos aan daardoor moesten wij harder lachen en uit eindenlijk lachte ze ook mee .

TIJDSPRONG VOLGENDE DAG still Jutin pov

' Esmee dit is Miranda Matt jou assistent ze help je bij alles . ' zei Usher 'ahgrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhagggggggggggggggggggggha .' ik hoorde een harde gegil ' Esmee , Miranda .' gilde ze . Ik vroeg dan . ' Kennen jullie elkaar .'' Ja , sinds we op deze wereld kwamen .' zei Esmee.' Wat is er aan de hand 'vroeg de moeder van Esmee ' Mam kijk wie we hier hebben . ' zegt ze blij tegen haar moeder .'Miranda omg wat fijn om je weer te zien na zo lange tijd .' zegt de moeder van Esmee.' Justin dit is jou assistent .'zei Usher toen . Het was een knappe blond meisje meteen strakke kleedje ,ik keek haar verlekkerd . En toen keek ik Esmee weer aan en ze keek woedend ' KIM WAT DOE JIJ HIER IN HEMELSNAAM .' ik ging naar Esmee en knuffelde haar zodat ze rustig werd maar uiteindelijk zei ik tegen haar dat we naar buiten moeten gaan .Ik vroeg wat er was met die Kim . Esmee vertelde me dat Kim haar een keertje van de trap had geduwd en haar pestte en ze zei dat door haar iedereen haar hoer noemde . En door haar raakteze haar vriendje kwijt toen keek ik haar jaloers aan ' Justin ben jij nog maagd ? ' vroeg Esmee met betraande ogen wat moest ik nu zeggen gewoon de waarheid. ' Zweer je niet te lachen . 'zei ik toch uit eindelijk .
' Justin ik ben zo woedend dat ik niet kan lachen hoor . ' zei ze en ik zag dat ze het meende .'Oke , Esmee ik ben maagd .' ik keek beschamend weg enze pakte mijn gezicht .'Oke , maar ik bedoel kan je je voorstellen dat ik met mannen naar bed ga voor geld , als ik dat deed was ik nu dood geweest me moeder zo me wurgen of zo .'zei ze we keken elkaar aan en we barsten in het lachen uit . 'HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHASHAHH .'lachten we. 'Eindelijk zie ik weer die mooie glimlach . ' ze ik ,ze bloost en lacht verlegen man ik wist niet dat je zo veel van iemand kon houden ook al ken je die persoon net . Ik zette een van mijn handen op haar wang en mijn andere rond haar middel en zoende haar tot ik haar tong voelde die op mijn lippen streelden ik opende mijn mond en we waren een tijd bezig met onze liefedesspel , tot ik een harde gelach hoorde en nu wist ik wie het was het was Ryan ' Wat moet je ,Ryan . ' zei ik bot omdat dit tot nu toe de lekkerste tongzoen was ooit . ' Sorry , hoor ik wou jullie niet storen met jullie tong geworstel . Esmee bloosde en moest toen ook lachen maar ik werd boos ' Ryan , wat kwam je eigenlijk doen .' vroeg ik ge-irriteerd .
'O , ja door jullie tong geworstel vergat ik het bijna Usher wou vragen als jullie nog komen of morgen alles afmaken want hij moet zo weg dus hij wil nu een antwoord .' zei Ryan ik keek Esmee vragend aan 'Justin kunnen we alles afmaken mijn hoofd klopt als een gestoorde overwerkende bezetende machine .' zei Esmee ik gaf haar een kus op haar slaap .' HAHAHAHHAHAH jij bent echt zo grappig als Usher zei .'zei Ryan die op de vloer lach van het lachen nog even en hij
zou huilen .'Natuurlijk kunnen we alles morgen afmaken.' zeiik ik pakte haar weer en wuifde Ryan weg met mijn hand ik wou dat Ryan weg zou gaan om Esmee weer te kunnen zoenen maar Ryan met zijn grote kop moet zo nodig hier blijven . Maar ja we gaan zo weg en omdat me moeder met de moeder van Esmee naar de stad gaat met de moeder van Miranda . Miranda was een jaar geleden naar Amerika gekomen omdat haar moeder wou dat ze een beter leven kregen omdat de vader van Miranda hun sloeg en steeds wanneer ze verhuisde wist hij hun te vinden wat een verschrikkelijk leven is dat om steeds te vluchten en Esmee zei zelf dat hij de moeder van Miranda een keer bijna in coma had geslagen .
Nu moet hij 25 jaar in de gevangenis wegens mishandeling en stalking. Nu houd de politie Miranda en haar moeder in de gaten omdat de vader een alcoholist en een drugs verslavende en die had veel vrienden dus ze zijn bang dat hij een van die vrienden stuurt om hen te vermoorden .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen