Dit is een grappig hoofdsuk, en dat heeft twee redenen:
1) Dean is wakker ;D
2) et is bijna carnaval. Als je niet weet wat dat is moet je je schamen!

"je moet echt naar de dokter" zei Justin toen ik wakker was. Ik knikte. "beloof het" zei Christian. "oke, hierbij beloof ik Denise Lena Noort plechtig dat ik zodra ik thuis ben naar de dokter ga" zei ik. Iedereen begon te lachen. "perfect" zei hij lachend. We liepen naar boven om film te gaan kijken. De naam van de film wist ik niet. Ik had ook maar de helft ervan gezien want op de heft was ik gaan liggen met mijn hoofd op Justin's borst, iedereen lag op de grond behalve Justin en ik, wij lagen op zijn bed. Ik was op de helft van de film in slaap gevallen. 
De volgende ochtend was ik wakker geworden van Christian. Die aan het springen was. "uhm.. Christian wat doe je?" vroeg ik. "doe mijn broek aan" zei hij vrolijk. "ik spring ook altijd als ik mijn broek aan doe" zei ik lachend. Christian stopte met springen omdat hij zijn broek aan had. Ik ging wat rechter zitten. "je bent gek" zei ik hoofdschuddend. "Caitlin is gekker" zei hij. "ze komt vandaag als het goed is". "zullen we de rest wakker maken?" vroeg hij lachend. Ik knikte "ga je gang" ik zag hoe Christian een beker vulde met water en zo bij Chaz in zijn gezicht gooide. "waaamamaaaa" gilde Chaz. "nee, Denise en Christian geen mama" zei ik lachend. Ryan en Justin waren wakker geworden van het gegil van Chaz. Christian [right][/right]en ik kwamen niet meer bij van het lachen. "dat gezicht van Chaz was geniaal" zei Christian toen we op gehouden waren met lachen. Ik keek op de klok en zag dat het al 11 uur was. We gingen ons aan kleden en ik deed een wit jurkje aan. Toen we naar beneden liepen ging de bel. Caitlin kwam binnen gelopen. Ze kwam naar mij toe. "hoi ik ben Caitlin" ze sprak ieder woord apart uit. "hal-lo ik ben De-ni-se" ik deed haar na alleen dan nog erger. Caitlin kreeg een lach op haar gezicht. "ik mag jou wel" zei ze lachend. "vind je het gek jullie zijn alle twee bijdehand" zei Christian. "Christian, een bij heeft geen handjes" zei ik en iedereen begon te lachen. "flauw" zei hij. "dan doe je er wat zout bij" zei Caitlin. Ik moest nog harder lachen. 

Reageer (2)

  • Rolipoli

    carnavaaaal!!!,, loveit(H)

    1 decennium geleden
  • celinexJB

    Yeaaah Dean!!!(hoera)snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen