'Jile, bel de ambulance!' Beveelt Tony Jile die meteen wegrent. Tony trekt me overeind waardoor ik in een goede houding kom en haal diep ademen. 'Je gaat naar het ziekenhuis.' Zegt Tony met een strenge stem en merk hoe slap mijn lichaam is wanneer hij mij met moeite naar zich toe trekt en mij in zijn armen optilt. Harde sirenes dringen mijn oren binnen en doen mij pijn aan mijn oren, net als de harde voetstappen van Tony op de trap. Buiten komen er meteen ziekenbroeders op ons afgerend met een brancard waar ik op neer word gelegd en goed wordt vastgemaakt.


In het ziekenhuis wordt ik meteen opgevangen door de doktoren die mij in dit lichaam hebben geholpen. Snel genoeg verlies ik dan ook de controle over mijn eigen lichaam en val in een eindeloze slaap.

'Zal ze nog wakker worden?' Jile's stem. Mijn hart lijkt te breken bij het horen van zijn verdrietige stem. Hij had zoveel erge dingen meegemaakt. Ik moest het redden.

Ik open mijn ogen en voel me meteen anders, anders dan voor ik in slaap viel.


Sorry beetje kort ik wil het een beetje spannend houdenXD. Reacties en kudos zijn welkom:)

Reageer (1)

  • Hopefulness

    Melding: Dit was het laatste hoofdstuk van deze story!.
    -blaast wangen op-
    MEH NEXTIES!
    -grijphandjes-
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen