Foto bij 007

Een nieuwe voetbalstory geschreven door Caramelos (Rosanne) & mij.
http://www.quizlet.nl/stories/43439/los-tres-mosqueteros/

Hij streelt door mijn haren en geeft me kusjes in mijn nek. Hij stopt even en kijkt me aan. ‘Wat is er meisje?’ zegt hij en streelt over mijn rug. Moest ik hem nu gaan vertellen dat ik geen enkele ervaring had met jongens? Dat ik me zo onzeker voelde en bang was om iets fout te doen? Dan vindt hij me misschien niet meer leuk.. ‘Ik ben er niet echt aan gewend..’ Hij drukt me tegen zich aan. ‘Dan doen we het rustig aan.’ Hij drukt een kus op mij lippen en ik ga met mijn hoofd op zijn borst liggen. Het voelde alsof ik voor eeuwig zo kon blijven liggen, dat niks anders er mee toe deed, want ik was bij hem. ‘Zullen we wat gaan drinken bij mij thuis?’ vroeg hij. ‘Ja is goed’ zei ik en pakte zijn hand vast. Mensen kijken zo anders naar je als je hand in hand over straat loopt.. ‘Waarom kijkt iedereen zo’ zeg ik geïrriteerd en hij lacht. ‘Omdat jij zo’n knap meisje bent.’ Ik por hem in zijn zij. ‘Of omdat jij zo verschrikkelijk lang bent. ‘Dat valt best wel mee’ zegt hij beledigd en laat mijn hand los. Pff ik dacht dat ik het goed verpest had maar we bleken dus voor zijn huis te staan. ‘Kom er in’ zegt hij en schuift wat troep aan de kant. ‘Sorry voor de rommel’ Hij loopt door en laat zich op de bank zakken. Ik blijft een beetje zenuwachtig om me heen staan kijken. ‘Niet zo verlegen, kom naast me zitten.’ Ik ga naast hem zitten en verdrink even in zijn ogen. ‘Krijg ik nu geen kusjes meer?’ vraagt hij en zijn ogen beginnen te glinsteren, het was net een puppy. Hij bleef me aankijken en ik wist niet wat ik moest zeggen. Ik druk mijn lippen op die van hem en hij beantwoord mijn zoen. ‘Blijf bij me vannacht.’ Zegt hij smekend. Tja waarom ook niet..

We hadden de hele avond gepraat over school en allemaal nutteloze dingen. Hij was echt een clown, maar hij was wel lief.. De zoveelste schaal chips gaat er doorheen en we kijken nog een quiz op tv. Mensen gaven echt de domste antwoorden.. Een vent van in de 50 wist niet eens wat EHBO betekende.. Ik lag helemaal dubbel en kreeg bijna geen lucht meer. Hij gaat boven me hangen en wiebelt met zijn wenkbrauwen. ‘Heb je soms mond op mond nodig?’ ‘Nee het gaat wel.’ ‘Hmm.. weet je het zeker?’ zegt hij heel serieus. ‘Ja het gaat wel. ‘Sorry ik ben een strenge dokter, ik moet altijd het zekere voor het onzekere nemen.’ Voordat ik iets terug kon zeggen raakte zijn zachte lippen de mijne. Met zijn hand gaat hij onder mijn topje en ik beëindig snel onze zoen. ‘Wat doe je?’ zeg ik zacht en kijk hem aan. ‘Ik moet even je hartslag controleren.’ Een raar gevoel verspreide zich over mijn hele lichaam. ‘Ik denk dat uw hart een beetje te snel gaat.’ Zegt hij lachend. Ik bloos en trek hem naar me toe en breng mijn lippen weer naar de zijne. Ik vond het eigenlijk wel fijn dat hij me aanraakte.. ‘Pff.. we zijn wel echt slecht bezig..’ zegt hij en lacht even. ‘Hoezo..?’ vraag ik en hij haalt zijn schouders op. ‘Nou.. we kennen elkaar nog niet zo goed en ik lig nu al verlangend op je..’ Ik lach en geef hem een knuffel. ‘En ik wil je geen pijn doen..’ zegt hij voorzichtig. ‘Je moet je niet inhouden..’ zeg ik en zoen hem opnieuw, die hint bleek hij begrepen te hebben. ‘Kom dan gaan we naar bed.’ Zegt hij en gaat staan. Hij tilt me even op en draait me in het rond. ‘Hee hallo ik ben geen speelgoed.’ Zeg ik beledigd. ‘Sorry je bent zo schattig’ zegt hij en geeft me een kus op mijn voorhoofd. ‘Pff..’ zeg ik en loop hem achterna de trap op. Hij doet alleen een klein lichtje aan, zijn kamer was gelukkig wel opgeruimd. Hij doet zijn shirt uit en ik weet niet goed waar ik moet kijken. ‘Word je nou verlegen?’ zegt hij lacherig en drukt me tegen zich aan. ‘Neee.’ Zeg ik eigenwijs en verberg mijn gezicht. ‘Laat mij je helpen’ zegt hij en pakt de onderkant van mijn topje vast.


Reageer (7)

  • Noorhelm

    oehla!
    snel verder!
    xx

    1 decennium geleden
  • Rambo

    Ooh oelala heerlijke Story maar je weet al dat ik jou stories lief :9~ Snel vederr

    1 decennium geleden
  • Wiara

    ahaha superleuk!
    snel verderrr(yeah)

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Oehlalaaaaa :9~
    nu ga je echt snellverder heaa ;D

    nou uhh Snellverderrr;))

    1 decennium geleden
  • Picasso

    was ik bijna vergeten te reageren
    snel verder telepathievriendinnetje:9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen