Foto bij One day left ;D

Het was nu 16 augustus! Ik zat met Lenneke op mijn kamer om de stappen door te nemen voor morgen.
‘’Eerst een paar goede regels waar je je aan MOET houden!’’ zei Lenneke.
‘’Oké, ik luister juf!’’ zei ik giechelend, ik was eigenlijk te zenuwachtig om serieus te doen maar ik had die regels nodig!
‘’Regel 1: Wees niet te hebberig! Regel 2: Probeer nooit, maar dan ook nooit een jongen te zoenen op de eerste date want dan is regel 1 ook naar de knoppen! Maar als hij jou probeert te zoenen natuurlijk niet weigeren want als je dat doet is hij bang dat jij hem niet leuk vind! Regel 3: Val niet te veel op, jongens zijn degenen die op moeten vallen, vooral Nick natuurlijk! Dus lach niet te hard, praat niet te hard en maak geen overdreven bewegingen! Vooral bij Nick moet je daarop letten want hij is sowieso al heel rustig. Regel 4: Wees niet hyper! Drink daarvoor geen energie of zo want je verpest regel 3 dan ook! En ten slotte regel 5: wordt niet jaloers! Als hij naar een ander meisje kijkt, wat ik me bij Nick niet voor kan stellen... doe alsof je het niet hebt gezien want ze knappen meteen af op te serieuze meisjes.’’ zei Lenneke.
Ik knikte bij elke regel als teken dat ik het snapte en probeerde alles te onthouden.
‘’Dank je!’’ zei ik vanuit mijn hart.
‘’Graag gedaan! Dat had jij ook voor mij gedaan!’’ zei Lenneke.
Dat was waar! Ik zou alles doen om haar te helpen!
‘’Maar… je bent toch niet boos hè? Dat ik met Nick uitga?’’ vroeg ik zacht (hopelijk zo zacht dat ze het niet hoorde).
‘’Nee natuurlijk niet ik gun je alle geluk van de wereld!’’ zei ze lief. ‘’Maar… Je moet me wel aan hun voorstellen!’’ zei ze opgewonden.
‘’Ja DUH! Morgen treden ze op en ik heb 2 V.I.P. kaartjes! Dat was nog een verrassing die ik voor je had!’’ zei ik opgewonden terwijl ik twee kaartjes omhoog hield.
Lenneke gilde het uit.
‘’Ik moet NU naar huis om te kijken wat ik aan moet trekken!’’ zei Lenneke.
‘’Is goed!’’ zei ik lachend. ‘’Maar ik ga morgen natuurlijk eerder… Dus zie ik je om…’’
Ik keek op de kaartjes, er stond dat we om 4 uur verwacht werden.
‘’Kwart voor 4 bij de ingang van Ahoy?’’
‘’Super! Tot morgen! En succes!’’ zei ze en gaf me een knuffel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen