Who the hell is the mystery girl?!
Je spreekt het uit als Nancy
Schrijftips?
Ik deed de hotelkamer open en plofte meteen neer op het dichtstbijzijnde bed en ik hoorde de dogtag om mijn hals kletteren.
Mijn ouders en zus wilden natuurlijk alles weten –ook al was ik te moe om er iets over te zeggen- ik vertelde het hele verhaal en viel toen meteen –gelukkig- in slaap.
Voor ik het wist werd ik al weer wakker gemaakt omdat we naar het vliegveld moesten.
Ik kleedde me snel om, zette de zonnebril op en deed de ketting weer om.
Op het vliegveld ging de tijd heel snel en voor ik het wist zat ik in het vliegtuig.
Ik had de zonnebril nu wel afgedaan want mensen keken me raar aan.
Toen we opgestegen waren deed ik mijn ogen dicht en viel in slaap.
Toen we er éíndelijk waren, na een dag reizen plofte ik meteen neer op bed.
Maar meteen ging mijn telefoon.
Ik hoorde mijn deuntje ‘Gotta find you’.
En besefte toen weer dat ik deze sexy stem in het echt had gehoord.
Ik wilde de telefoon niet opnemen omdat ik het liedje zo geweldig vond.
Maar toen ik zag dat Nanxi belde wist ik niet hoe vlug ik bij mijn telefoon stond.
‘’Hello mystery girl!’’ zei Nanxi meteen aan de andere kant van de lijn.
‘’Hallo Chineesje van me! Huh? Mystery girl?’’ zei ik verbaasd.
‘’Weet je het zelf nog niet eens? Kijk NU op TMF!’’ zei ze verbaasd.
Ik zette mijn tv aan en zapte naar TMF.
‘’Nog steeds is er niet bekend wie dit meisje is en waar ze vandaan komt. Maar het is zeker goed te zien dat ze indruk heeft gemaakt op de lekkere tieneridolen Joe én Nick!...’’ zei een vrouwenstem maar je zag niemand in beeld.
Toen de tekst werd gezegd zag je allemaal foto’s langskomen.
Eerst van Joe en mij, hand in hand op het baseballveld.
Daarna Nick, Elvis en ik in het park, op het moment dat hij vroeg of ik met hem wilde daten, want ik zag de nervositeit in zijn ogen.
De derde foto was dat hij zijn dogtag gaf en me daarna lachend aankeek, met de glinstering in zijn ogen die ik zo mooi vond.
En de vierde was toen Nick de handkus naar me blies.
‘’Getuigen hebben gehoord dat Nick heeft gevraagd of ze met hem wilde daten! Daar heeft ze ja op gezegd en ze zijn meteen heel close geworden. Is dit een serieuze relatie of hebben ze gewoon even een time-out met de serieuze vriendinnetjes?’’
Een time-out? Een time-out!!! Word ik als tijdelijk vriendinnetje gezien? Dat ik er alleen ben zodat de jongens paparazzi krijgen?! Dat ze zo over hun kunnen denken!
Ik zette de tv maar weer uit want dat mens praatte onzin!
‘’Nan, ik zet de tv maar weer uit...’’ zei ik zuchtend.
‘’Laat ze lekker! Maar vertel! Ik wil alles tot in de details weten! Skypen? Dat is goedkoper en dan kan mijn familie je zien en andersom!’’
Nanxi gaat elke zomer naar China, want daar woont haar familie...
We hebben anderhalf uur lang op Skype gepraat.
Ik zette in mijn nieuwe, gepimpte, Jonasagenda een hartje om 17 augustus en ging de dagen aftellen.
Er zijn nog geen reacties.