3.2 Motieven.
Charlie zei:''Bel je eerst Jacob even? Hij belt al vanaf 6 uur vanochtend om de 5 minuten. Ik heb beloofd als je eerst zal bellen voor dat je je tas gaat uitpakken.'
Ik werd helemaal star, koud. Die stomme rot hond! de hele tijd. ik draai strakjes zijn nek eraf! hoezo moet hij de hele tijd Bella lastig vallen?!
Op dat moment ging de telefoon. Charlie zei:'Ik durf mijn maandloon erom te verwedden dat hij het weer is. Bella zei:'Ik neem hem wel.' En Bella rende naar de keuken. Ik loopte achter bella aan. Moest Bella nu echt gaan rennen naar de telefoon voor die klote hond!!
Bella ritste de telefoon van de meur en zei:'Hallo?'
Jacob zei:'Je bent er weer.'
Bella antwoorde:'Ja.'
Jacob zei:'Waarom heb jij me niet gebeld?'
Wet meende hij zich wel niet!! Dacht hij als hij de koningin is! Die stomme rot hond!
Bella zei:'Omdat ik pas vier seconden thuis ben en jij belde toen Charlie net stond te vertellen dat je had gebeld.
Jacob zei:'O.Sorry.'
Bella zei:'Zal wel. Waarom val je Charlie de hele tijd lastig?'
Jacob zei:'Ik wou met je praten.'
Bella zei:'Ja,dat had ik zelf al uitgevogeld.Ga je gang.'
Het was een hele tijd stil aan de telefoon. Echt stom als ik alles wel kon horen maar die Hond gedachten kan ik weer niet lezen.
Jacob zei:'Ga jij morgen naar school?'
Hoe moet die hond weten als Bella naar school gaat?!
Bella zei:'Natuurlijk. Waarom zal ik niet naar school gaan?'
Jacob zei:'Kweenie.Gewoon.'
Weer een stilte.
Bella zei:'Maar waar wou je het over hebben jake?'
Jacob aarzelde:'Niks bijzonders,denk ik. Ik... ik wilde gewoon je stem even horen.
Bella zei:'Ja,ik weet wat je bedoelt. Ik ben zo blij dat je me hebt gebeld, jake. Ik....'
Jacob zei:'Ik moet ervandoor.'
Bella zei:'He?'
Jacob zei:'Ik spreek je snel goed?'
Bella zei:'Maar jake...'
Piep, piep, piep. Hij had de telefoon al opgehangen.
Wat meende hij zich wel! Om zomaar de telefoon op te hangen!
Bella mompelde:'Dat was kort.'
Ik zei:'Is alles in orde?'
Bella zei:'Ik weet het niet. Ik vraag me af waar dat op sloeg. Het was zo onlogisch dat jacob Charlie de hele dag niet met rust heeft gelaten, alleen om te vragen of ik naar school ging.En als hij mijn stem wilde horen, waarom had hij dan zo snel weer opgehangen?'
Ik zei:'Jij kunt het waarschijnlijk beter weten als ik.'
En dat was ook echt zo, want ik kan nu die Honds gedachten niet lezen.
Bella peinsde:'Mmm,''
Bella pakte wat spullen uit de koelkast om het avond eten van Charlie te maken. Maar in Bella hoofd was ze volgens mij heel ver weg.
Ik stond tegen het aanrecht geleund en keek de hele tijd naar Bella gezicht.
Bella bleef midden in de keuken een keer stok stijf staan. De homp bevroren hamburgers gleed uit haar verdoofde vingers.
Ik vangde het snel op en gooide het op het aanrecht.
Mijn armen waren al om Bella heen, mijn lippen tegen haar oor.
Ik zei:'Wat is er?'
Reageer (3)
ik heb een abo!!!!!!!!!!!!
1 decennium geledensnel verderrrrrrrrrr
1 decennium geledenHowww..
1 decennium geledenHeel snel verderrr
Kudooooooo
Xx meggie