Foto bij 3.1 Motieven

Veel Plezier!


Bella zei:'Renée is op sommigen punten veel......opmerkzamer als Charlie. Ik werd er bloednerveus van.' Ik moest lachen heb ik me daarom zo druk gemaakt? IK zei:'Je moeder heeft een interessante geest.Bijna kinderlijk,maar heel scherpzinnig. Ze ziet dingen anders dan wij.'



Bella was zo te zien diep in gedachten. We waren bijna mij Charlie thuis en nu was Bella aan het slapen. Ze zag er zo mooi uit. Edward zei Bella in haar slaap. 'Edward ik .... ik hou van je.' 'Edward....'
Ze had nu een witte huid. En een T-shirt aan. En een oude broek. Maar haar gezicht stond anders als normaal. Bezorgt leek het. Zou ze bezorgt zijn? waarover? We waren bij Charlie op de oprit.
IK zei:'We zijn thuis, schone slaapster. Tijd om wakker te worden.'
Ik aaide over Bella haar. Haar ogen gingen langzaam open. En toen zag ik haar Chocolade mooie ogen. Ze keek mij in de ogen aan. Ik kon uren naar haar kijken. Ze had een lichtte, zachte blik in haar ogen. Haar ogen glinsteren net als een ster aan de hemel. In een keer kwam iets in mijn gedachten. Charlie gedachten 'Wanneer komt Bella nu naar binnen! Jacob heeft gebeld en het is dringend!' Voor de rest hoorde ik niks meer. Ik werd zo boos. Hoezo moest die hond Bella bellen. mijn hele lichaam voelde nu aan als steen. Bella zei:'Hoe erg is het?' Ze dacht zeker als Charlie boos was als ze naar Renée is gegaan met mij maar dat is helemaal niet zo.
IK zei:'Charlie gaat niet moeilijke doen. Hij heeft je gemist.'
Charlie kwam de deur uit loopte. Ik stapte uit de auto en pakte Bella tas mee. Hallo Charlie zei ik. Bella stapte ook de auto uit.
Charlie zei:'Welkom thuis meisje!Hoe was bij je moeder?'
Bella zei:'Vochtig met een hele boel beestjes.'
Charlie vroeg aan mij:'Heb jij je ook een beetje vermaakt?' ik zei:'Jazeker.' Charlie zei:'Da's, eh, mooi. Ben blij als het leuk was.'
Charlie draaide zich om en trok Bella mee aan haar arm.
Charlie zei:'Ik heb je echt gemist,Bells. Het eten is hier waardeloos als jij er niet bent. Bella zei:'Ik ga meteen aan de slag.'
Charlie zei:''Bel je eerst Jacob even? Hij belt al vanaf 6 uur vanochtend om de 5 minuten. Ik heb beloofd als je eerst zal bellen voor dat je je tas gaat uitpakken.'
Ik werd helemaal star, koud. Die stomme rot hond! de hele tijd. ik draai strakjes zijn nek eraf! hoezo moet hij de hele tijd Bella lastig vallen?!
Op dat moment ging de telefoon. Charlie zei:'Ik durf mijn maandloon erom te verwedden dat hij het weer is. Bella zei:'Ik neem hem wel.' En Bella rende naar de keuken. Ik loopte achter bella aan. Moest Bella nu echt gaan rennen naar de telefoon voor die klote hond!!
Bella ritste de telefoon van de meur en zei:'Hallo?'

Reageer (3)

  • Inger1234

    ik heb nu al iets van 3 keer het mailtje gekregen dat dit hoofdstuk er is maar ik blijf het maar lezen!
    je schrijft geweldig!!
    snel verdder!!

    1 decennium geleden
  • MeggieVamp18

    Superrrr
    Snel verderr
    Kudootje ;)

    Xx meggie (K)

    1 decennium geleden
  • MeggieVamp18

    Superrrr
    Snel verderr
    Kudootje ;)

    Xx meggie (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen