Dinner with the Jonas family :D
‘’Hai sweetheart! Just in time for dinner!’’ hoorde ik Denise vanuit de keuken roepen.
Toen Denise het eten op tafel zette kwamen Joe en Kevin meteen op de geur af.
Alleen Nick bleef zitten om de wedstrijd te kijken.
‘’Nick! Come! If you’re not coming I’ll put it out and you can’t hear it either…’’ zei Denise streng.
Hij kwam meteen aanrennen want hij wilde het natuurlijk wel volgen.
Ik was inmiddels achter Joe en Kevin aangelopen.
‘’Please take a seat dear!’’ zei Denise met een lieve glimlach.
Ik ging tussen Kevin en Joe in zitten.
Het eten zag er heerlijk uit!
We gingen eerst nog bidden voor het eten (goed dat ik daar rekening mee had gehouden) en daarna begon iedereen op te scheppen.
‘’What brings you here Demi?’’ vroeg hun vader nieuwsgierig.
‘’I was going to buy a magazine… When I heared a voice…’’ zei ik en keek lachend naar Joe die meteen naar beneden keek naar zijn bord. ‘’It was Joe… Then Nick en Kevin ran to us… And they told me there were a lot of fans chasing them… And I helped them hide…’’ zei ik en nam toen een hap van mijn groente.
‘’We were in a employees room in the store… They needed to get out because Big Rob was waiting for them at the baseballfield…’’ ging ik verder.
‘’So she kicked trough the door to open it and she brought us to the field…’’ maakte Joe mijn zin lachend af.
‘’Wait!’’ zei Frankie verbaasd, die ook aandachtig had zitten luisteren. ‘’She kicked trough the door?’’
‘’Yes! We couldn’t believe it either…’’ zei Kevin.
‘’Where did you get those scars and wounds?’’ vroeg hun vader opeens bezorgd toen hij mijn armen zag.
‘’I played baseball and I made sliding…’’ zei ik.
‘’Oh, I see.’’ zei hij nog steeds bezorgd en keek weer naar mijn armen maar at toen weer verder.
We aten in ‘stilte’ verder, je kon het niet stil noemen want de tv stond aan.
Iedereen zat vol spanning te luisteren.
Vooral Nick want soms vergat hij dat er eten voor zijn neus stond en bleef maar luisteren.
Toen Nick ook –eindelijk- zijn eten op had gingen we weer op de bank zitten en keken de wedstrijd af.
Er zijn nog geen reacties.