So... I guess this is goodbye :c
Ik deed de deur van de taxi voor ze open en Nick ging alvast zitten.
‘’Well... good luck with al your crazy fans included me and my friend…’’ zei ik lachend. ‘’See you in the Netherlands.’’
‘’Wait!’’ zei Nick die heel snel de auto uitklom van verbazing ‘’Aren’t you coming with us? You seem like a nice girl… Join us, please!’’
Ik kon natuurlijk zo’n aanbot van mijn idolen niet weerstaan.
‘’Well okay then!’’ zei ik en probeerde niet al te enthousiast en hyper te klinken.
Nick schoof door naar het hoekje, Joe gebaarde als een echt man dat ik eerst in mocht stappen en daarna ging hij aan de andere kant van mij zitten en Kevin was voorin gaan zitten.
Het was een krappe taxi dus ik kwam heel de tijd tegen hun aan, maar dat vond ik natuurlijk niet erg!
Nu besefte ik pas dat ik hier altijd al van gedroomd had en genoot van het moment.
Stiekem hoopte ik dat we in een lange file terecht kwamen zodat ik nog langer tussen hun in kon zitten.
‘’Are you going to play baseball too?’’ vroeg Joe terwijl hij me aankeek, zijn gezicht was erg dicht bij de mijne en ik voelde zijn koele adem.
Zijn ogen keken stralend in de mijne.
‘’Well I really love sports…’’ zei ik aarzelend, maar wist dat ik iets goeds zei want Nick hield er van sport en keek me dus ook meteen aan. ‘’But… I’m really bad at baseball…’’
‘’I’ll teach you!’’ zei Joe met een flirtende glimlach.
‘’Good luck with that!’’ zei ik lachend.
‘’I think you’re gonna be a pro if I’m your teacher!’’ zei Joe terwijl hij een knipoog gaf en zijn hand op mijn knie legde.
‘’I hope so!’’ zei ik en keek naar zijn hand, ik moest nu wel een vuurrood hoofd hebben want het voelde alsof ik in de fik stond.
Toen de taxi stopte renden we snel naar binnen, toen we binnen waren liepen we rustig door naar de (mannen!)kleedkamer.
‘’You have to get undercover.’’ zei Kevin.
Joe en Nick waren de kleedkamer al ingegaan.
‘’Ehm… I can’t go in there…’’ zei ik terwijl ik om hem heen keek naar de kleedkamer en naar de deur wees.
‘’O! Sorry that’s really stupid of me!’’ zei Kevin en schaamde zich een beetje, ‘’Give me a sec.’’
En hij was inderdaad al na een paar seconden terug.
‘’Put your hair up.’’ zei hij, dus ik maakte meteen een knotje.
Toen ik dat had gedaan gaf Kevin me een New York Yankees-pet en een pilotenzonnebril.
Ik herkende beide van de dingen die hij gaf, de pet was van Nick en de zonnebril had Joe vanochtend gedragen!
‘’But don’t they need their shades or cap?’’
‘’They always have another pair with them.’’
‘’Why?’’
‘’When a crazy fan steals it or something…’’ zei Kevin lachend en schudde zijn hoofd van ongeloof.
‘’Oh! I see!’’
Ik dacht eraan hoe ik dat ook gedaan zou hebben dus drukte mijn lippen op elkaar en beet op de binnenkant van mijn onderlip om niet in de lach te schieten.
‘’I’m going to change clothes…’’ zei Kevin toen Nick de kleedkamer al weer uitkwam.
Nick had inderdaad zo’n zelfde pet op.
Joe kwam nu ook de kleedkamer uit.
‘’Shall we go? Kevin isn’t ready yet… so we’ll introduce you to everyone…’’ zei Joe en pakte mijn hand beet.
‘’Introduce to who?’’ zei ik verbaasd.
‘’Selena Gomez, Demi Lovato and some other guys…’’ zei Nick en haalde zijn schouders op.
Toen we het veld op liepen zag ik allemaal mensen bij elkaar staan.
We liepen er naar toe, toen had ik door dat Joe mijn hand nog vast had.
Toen we dichterbij het groepje kwamen zag ik allemaal grote voorbeelden van mij staan.
Ik zag (in een NYYankeesshirt): Demi Lovato, Selena Gomez, Chelsea Staub, Nicole Anderson, Frankie en Big Rob.
Ik zag (in een blauw shirtje): Kristen Steward, Taylor Lautner, Robert Patterson, Ashley Greene (Alice), Booboo Steward (Seth), Nikki Reed (Rosalie), Kellan Lutz (Emmett), Chaske Spencer (Sam) en Tyson Houseman (Quil).
Alle mensen die ik bewonderde waren er!
‘’Hai everyone! Sorry we’re late!’’ zei Joe.
‘’I’m not to blame! Don’t listen to him!’’ zei Nick.
‘’Well, well! I see two lovebirds!’’ zei een jongensstem lachend, ik herkende de stem meteen! Het was Taylor! Nu stond ik ook op het punt om flauw te vallen.
‘’No! We’re just friends!’’ zei ik snel en liet meteen Joe’s hand los.
‘’By the way, I’m Taylor…’’ zei hij en stak zijn hand naar me uit.
Ik schudde zijn hand. Wacht! IK SCHUDDE ZIJN HAND! Ik stond nu echt op het punt om te gaan trippen. Oké! Ademhalen Demi! En wees vooral niet te enthousiast (het is niet de bedoeling om hem bang te maken…).
‘’I know!’’ zei ik enthousiast. ‘’I’m Twilight obsessed…’’ gaf ik toe.
‘’Nice to hear!’’ zei hij grijnzend.
‘’Are we playing against you?’’ vroeg ik met nog steeds mijn blik gericht op Taylor.
‘’Yes! And you’re gonna loose! We’ve got some vampires!’’ zei hij met een zogenaamde ‘enge’ stem.
‘’I know al your movies… And you’re quite good so I think I need some practice right now!’’ zei ik blozend.
‘’Well let’s go than!’’ zei Joe en pakte mijn hand weer.
‘’Lovebirds…’’ hoorde ik Taylor zacht fluisteren.
‘’I heared that!’’ riep ik achterom zonder om te kijken.
Ik hoorde het groepje lachen maar ik trok me er niks meer van aan.
‘’First we start with hitting the ball when you throw it in the air…’’ zei Joe en sloeg zijn armen om de mijne heen zodat hij de beweging mee kon doen.
We oefenden het een paar keer maar dit lukte wel.
‘’Great! You’re not that bad!’’ zei hij lachend.
‘’I think it’s because I have such a good teacher!’’ zei ik flirtend terug (wat me best verbaasde want ik dacht dat ik dat nooit gedurft zou hebben).
‘’ Maybe… But now we’re going to try to hit the ball when Nick throws it.’’
Nick gooide de bal en samen maakten we de beweging.
Toen we na een paar keer goed de bal hadden geraakt ging ik het alleen proberen.
Dat ging ook best goed (voor mijn doen dan).
‘’Guys! Thanks for helping me!’’ zei ik opgelucht omdat het me lukte.
‘’That’s alright!’’ zei Nick en wierp me een glimlach toe.
We begonnen in het veld.
Ik stond bij het eerste honk.
Ik had twee keer de bal gevangen toen hij geslagen werd.
En een paar mensen uitgebrand bij het honk.
Toen gingen we voor de tweede keer wisselen en ik moest als eerste slaan.
Oké Demi! Concentreer je! Laat je niet aflijden door Robert –die de pitcher was- en sla a.u.b die bal!!!
De bal kwam op me af maar kwam net te dicht bij me dus ik sloeg niet.
1 Wijd.
De bal kwam nog een keer op me af precies recht, ik gooide mijn knuppel naar voren en ik voelde dat de bal terugkaatste.
Ik gooide de knuppel neer en rende alsof mijn leven er vanaf hing terwijl de bal door de lucht vloog.
Honk 1.
Ik keek naar de bal en zag dat ze hem nog niet te pakken hadden al had de bal nu al wel gestuiterd.
Ik rende door.
Honk 2.
Ik keek naar de bal en zag dat hij nog steeds onderweg was dus ik besloot om nog een honk te rennen.
Honk 3.
De bal was nu dichtbij dus ik bleef staan.
Net geen homerun maar ik had wel een Triple –wat onmogelijk was voor mij- dus ik was meteen blij.
Nu ging Selena slaan.
Ik wist dat ze hem niet zo hard kon slaan dus ik stond al helemaal klaar om de benen uit mijn lijf te rennen.
Ze tikte zachtjes de bal weg en ik begon te rennen.
De bal had me bijna in gehaald toen hij door iemand werd gegooid.
Ik maakte anderhalve meter voor het thuishonk een sliding.
Ik kwam niet zo goed terecht en bleef liggen.
Maar mijn hand raakte het honk wel aan dus ik was save!
Ik lag helemaal dubbel en kon bijna niet meer opstaan.
Mijn hele outfit zat onder het gravel –ook mijn blote armen waren rood/oranje, op sommige plekken was het vuurrood, bloed- maar gelukkig was de pet ongedeerd.
Ik liep naar de jongens en zag ze met open mond staan.
‘’What?’’ vroeg ik nog steeds met de slappe lach.
‘’Your arms!’’ zei Nick bezorgt.
‘’Oh. That? That’s nothing…’’ zei ik schouderophalend terwijl ik naar mijn armen keek alsof er helemaal niets was.
‘’Nothing?! You’re bleeding!’’ zei Kevin.
‘’Please don’t worry about it! If you didn’t said it I didn’t even know it right now.’’ zei ik.
Ze hielden er over op (gelukkig, want ik wilde niet als het ‘zielige meisje overkomen).
De wedstrijd was al snel afgelopen, sneller dan dat ik had verwacht.
We hadden gewonnen met 1 punt meer.
Ik trok een vest over mijn vieze shirt en armen.
Ik ging nog even naar Taylor toe om te zeggen dat hij goed had gespeeld (en om hem uit te lachen natuurlijk omdat hij van een fan had verloren).
We hadden een kort gesprekje maar toen kwam Nick aanlopen.
‘’Shall we go?’’ vroeg Nick lief.
‘’Bye Taylor! Hope to see you soon!’’ zei ik terwijl HIJ MIJ een knuffel gaf.
‘’Bye Demi! Call me!’’ zei hij.
‘’I will!’’ zei ik glimlachend.
‘’Bye Nick!’’ zei Taylor en gaf hem een soort handdruk.
‘’Bye man!’’ zei Nick koeltjes.
Er zijn nog geen reacties.