L.A. Baby!
(Vanuit mijn perspectief)
Demi
Ik loop wat rond in L.A. bij winkeltjes.
Tot ik een winkel zag waar ze tijdschriften verkochten.
Ik liep naar binnen en zag meteen een leuk tijdschrift.
Ik kijk tevreden naar de voorkant want de Jonas Brothers stonden erop.
Ik bladerde het door en keek naar de leuke posters die er van hun inzaten.
‘Hey girl! I’ve got my librarycard and I’m checking you out!’ zei een sexy stem, lachend, naast me.
Ik herkende de sexy stem en de uitspraak meteen.
Ik keek opzij en zag Joe Jonas stoer leunend tegen de muur staan.
Hij was maar op een halve meter afstand van me.
Ik keek hem met grote ogen aan, ik had het gevoel dat ik of flauw ging vallen of ging gillen of hem zou omhelzen.
Ik wist niet wat ik moest doen! ook al hadden Lenneke en ik zo vaak doorgenomen wat ik zou doen als ik ze zag maar ik wist het gewoon niet meer!
Ik stond op het punt te gaan gillen, maar zag vanuit mijn ooghoek Kevin en Nick aankomen rennen.
Ze waren opgelucht dat ze Joe zagen maar hun blik werd weer gefrustreerd toen ze zagen dat ik op het punt stond om te gaan gillen.
Dit allemaal gebeurde in een paar seconde maar het duurde voor mijn gevoel veel langer, misschien omdat dit sinds een jaar mijn droom was.
‘No! Please don’t scream!’ zei Kevin hijgend en puffend en kwam tot stilstand naast zijn broer Joe.
Nick kwam er ook bij staan.
Ik hield mijn adem in om niet al te erg te flippen.
‘Breath girl, breath!’ zei Nick lachend (zijn glimlach mét tanden!) en schudde zijn hoofd.
Ik haalde rustig adem en dacht eerst goed na voor ik wat ging zeggen, want ik kon natuurlijk niet voor hun neus afgaan met de domste vraag ooit!
‘Why were you running?’ vroeg ik.
‘There are a lot of girls chasing us!’ zei Kevin paniekerig.
‘That’s because we’re so awesome!’ zei Joe en zette zijn pilotenzonnebril op, het deed me aan die Jonas aflevering denken en ik hoorde meteen YEAH! in mijn hoofd.
Nick gaf Joe een stoot tegen zijn schouder waardoor zijn bril afviel.
Joe pakte hem weer op en zette hem weer op. (YEAH!)
Nu stond ik op het punt om écht flauw te vallen!
‘Oh. My. Gosh! That was so cool!’ zei ik en moest me vast houden om niet om te vallen.
We hoorden gillende meisjesstemmen dus ze raakten alle drie meteen in paniek.
‘Can you help us?! Please!’ vroeg Nick bijna smekend aan mij.
‘Yes ofcourse! Stay here! Hide yourselfs in a corner or something!’ zei ik en liep weg.
Ik rende naar de kassa.
‘The Jonas Brothers are here but a lot of girls are chasing them! Can we hide us here? Do you have a basement or something?’ vroeg ik.
Het meisje deed niet moeilijk en gaf de code van een kamertje want normaal gesproken alleen voor werknemers is.
Ik rende naar ze toe en vulde de code van de deur in.
Toen ik de deur open had gedaan vlogen ze werkelijk waar naar binnen.
Er stond een tafel met stoelen waar de jongens meteen buiten adem op neer ploften.
Er stond ook een frisdrank automaat, toen Nick die zag stond hij op.
''Nick! Don't! You're addicted to Cola! You have to stop drinking that!'' zei ik en schudde mijn hoofd.
''But...'' Nick wilde er op in gaan maar hij wist dat ik gelijk had.
Ik pakte mijn telefoon.
''I have a friend who wants to speak with you... Can you do that? She would be very happy!''
''Ofcourse!'' zei Kevin meteen.
''thank you!'' zei ik.
De telefoon ging een paar keer over.
''Met Lenneke...''
''Hai Lenneke!'' zeiden ze tegelijk en konden haar naam niet goed uitspreken.
Na een tijdje praten zei Lenneke: ''OMJ! I want to go to America to see you!''
''Well... I think we have a better plan...'' begon Kevin.
''When we are going to Holland we can get you some Backstage Passes!'' zei Joe.
''And you can come very urly and then you can see us rehearsing...'' zei Nick.
''Oh. My. Jonas!'' zei ze langzaam.
''Lenneke blijven ademen!'' zei ik in het Nederlands. ‘Maar ik moet ophangen want er zijn veel fans die hun stalken op dit moment, we hebben ons verstopt in een winkel in het magazijn… Kan jij het geloven?! Ik zit gewoon met hun in dezelfde kamer! De fans mogen lang blijven want ik vind het niet erg!’ zei ik giechelend, het maakte toch niet uit wat ik zei want ze verstonden me toch niet.
De jongens keken me raar aan maar vonden het wel grappig klinken.
“Jij bent erg! Maar op een goede manier!’’ zei Lenneke lachend. ‘’Maar ik moet zo gaan slapen want het is hier al middernacht, en anders wordt mijn moeder boos!’’
‘’Ja, doei Lenn!”
‘’Bye!’’ riepen de jongens er nog achteraan.
‘’Bye everyone! And good luck!’’
Ik hing op.
Joe zat onderuitgezakt op de stoel met zijn voeten op de tafel en drok een blikje cola.
Ik keek naar Kevin die op zijn I-Phone aan het bellen was (waarschijnlijk) met Denise.
‘’Damn Guys! Mom isn’t at home and she doesn’t pick up here phone either.’’
De jongens zuchtte.
Ik keek naar Nick hij lag net als Joe ook helemaal onderuitgezakt en had ook een blikje cola in zijn hand!
‘’Oh. No. You. Didn’t!’’ zei ik boos tegen Nick die naar me grijnsde.
Ik stond op en liep naar hem toe om het blikje af te pakken maar hij stond op en rende naar de andere kant van de tafel, waar hij uitdagend nog een slok nam.
‘’Give it to me! NOW!’’ zei ik streng maar ik glimlachte er wel bij.
‘’Come and get me!’’ zei hij nog uitdagender dan voorheen en gaf een knipoog.
Ik zag vanuit mijn ooghoek dat Joe en Kevin op de bank in de hoek waren gaan zitten om ons beter te kunnen zien.
Ik rende naar Nick toe, hij had me duidelijk nog niet verwacht en was te laat met zijn reactie.
Ik pakte hem bij zijn middel, hij had dat niet verwacht en verloor zijn evenwicht.
Hij viel op de bank waar zijn broers opzaten.
Zijn broers maakten een zuchtend geluid omdat hij bovenop hun viel.
Toen merkte ik dat ik mijn handen nog om zijn middel had en liet te laat los waardoor ik ook viel.
Ik viel bovenop hem én zijn broers!
Waardoor het geluid zich herhaalde.
Shit! Shit! Shit! Wat heb ik gedaan?! Ben ik alleen met hun… vermoord ik ze bijna! Nu zullen ze me vast verbannen van hun concerten! Bij de ingang van Ahoy ofzo zal een foto van mij hangen met heel groot eronder! Don’t let her in! She is CRAZY!
Toen die woorden door mijn hoofd spookten werd ik een beetje duizelig.
Maar op dat moment begonnen ze alle drie hard te lachen.
Ik keek hun verbaasd aan maar lachte -automatisch- mee.
We bleven ongeveer 10 seconden zo lachend liggen, tot dat Nick weer begon te praten.
‘’Can you go off of me, please?’’ vroeg hij blozend.
Toen had ik pas door hoe dichtbij ik was en dat ik hem aanraakte!
Zijn gezicht was ongeveer 10 cm bij de mijne vandaan.
‘’O sorry!’’ zei ik blozend.
We gingen nu gewoon op de bank zitten, ik tussen Joe en Kevin en ik had mijn hoofd op Joe’s schouder gelegd.
‘’What’s your name?’’ vroeg Joe na een tijdje.
‘’Demi… You write it like Demi Lovato but you say Deemi…’’ legde ik uit. ‘’But you can call me Demmi if that’s easier for you.’’
‘’No Deemi is alright!’’ zei Kevin.
‘’Where are you from anyway?’’ vroeg Nick daarna.
‘’I’m from the Netherlands…’’
‘’Oh! I didn’t expect that!’’ zei Nick.
Het enige wat ik op dit moment kon doen was lachen, want ik was in de wolken omdat ze interesse in me hadden!
‘’Sorry for being curious but when are you coming to Holland?’’ vroeg ik.
‘’Uhm… I think in august but I don’t know it for sure… We have to ask Big Rob.’’ zei Kevin.
‘’What’s the time?’’ vroeg ongeduldige Joe zuchtend.
Ik keek op mijn telefoon.
‘’A quarter to two…’’
Plotseling schrokken ze allemaal op en gingen recht zitten.
‘’What’s wrong?’’ vroeg ik terwijl ik ook recht ging zitten.
‘’Big Rob is waiting for us right now! We told him we were at the baseballfield at half past one…’’ zei Nick geïrriteerd omdat hij nooit te laat kwam.
Toen ging Joe’s telefoon, ik keek naar het schermpje en zag BR staan.
‘’Hello? Oh hai BR! No we’re okay… but Nick was obsessed with a guitar again! Poor guy! There really is something wrong with him…’’ zei Joe en schudde zijn hoofd ook al kon Big Rob dat niet zien.
‘’Hey!’’ zei Nick beledigd en gaf zijn broer een por in zijn zij.
‘’Yes… We’re on our way! See ya!’’ zei Joe en hing zuchtend op.
‘’Why didn’t you told him what’s really going on?’’ vroeg ik verbaasd.
‘’Because this happens a lot! And we want to solve our own problemes… We don’t want to bother him with our fans al the time…’’ zei Kevin zuchtend.
‘’We have to get out of here… and quick!’’ zei Nick.
‘’Well… fans won’t come after me…’’ zei ik ‘’… So I’ll check if it’s save for you… be right back!’’
Ik liep naar buiten om te kijken of het al veilig was maar er waren nog steeds veel meisjes met spandoeken en poster die ongeduldig om zich heen keken.
Ik liep zuchtend naar binnen.
‘’There are still to many fans out there… I’m sorry!’’ zei ik teleurgesteld.
‘’You can’t help it! Don’t blame yourself! We are so happy you wanna help us!’’ zei Nick en gaf me een knipoog.
Ik werd meteen rood.
‘’Your welcome! I think every fan would do that for you guys!’’ zei ik verlegen.
Ik keek de kamer rond en zag nu pas dat er nog een deur was.
Stom! Waarom had ik dat niet eerder gezien?!
Ik liep snel naar de deur en voelde de ogen in mijn rug prikken.
Ik trok de deurhendel naar beneden maar de deur was op slot.
‘’It’s locked!’’ zei ik geïrriteerd.
Ik zocht naar een sleutel maar die zag ik niet, dus pakte ik een haarspeld uit mijn haar en boog hem recht.
Ik propte hem in het slot, rommelde er wat mee maar bedacht me toen dat dit een hopeloze poging was, dit werkte natuurlijk alleen in films.
Daarom besloot ik er een harde trap tegen te geven.
Ik hoorde een klik en maakte toen gemakkelijk de deur open.
Ik liep naar buiten om te kijken of het veilig was, toen ik me omdraaide zag ik ze op een rijtje met open mond en wijde ogen naar de opengetrapte deur kijken.
Ik schoot in de lach omdat ze precies hetzelfde zaten.
‘’Why are you staring at me like that?’’ vroeg ik blozend.
Joe was de eerste die wat kon zeggen.
‘’You are really strong… for a… girl!’’ zei hij nog steeds verbaasd.
‘’O… Well let’s go you’ve got no to loose!’’ zei ik tegen de jongens.
Ze sprongen meteen op en liepen achter me aan.
‘’Wait!’’ zei ik terwijl ik om me heen keek, ‘’Stay here.’’
Er zijn nog geen reacties.