Foto bij 004 Paranormal Activity

Na 5 seconden werd er teruggereageerd door het alarm van de EM-meter. Kim liet een kleine gil en Emily keek geschokt naar de meter die naast de schommelstoel stond.
‘Is het wel veilig?’ vroegen Jared en Sam in koor. Carlisle haalde zijn schouders, oja we zijn er nog niet achter of het een goedaardige of een kwaadaardige is. We bleven geconcentreerd kijken naar het scherm. Plots schoot Kim recht en keek onderzoekend de kamer rond.
‘Wat is –‘ begon Emily maar Kim deed een teken dat ze moest zwijgen.
‘Ben je spelletjes aan het spelen?’ vroeg Kim dan aan het niets. Kim ging weer zitten en Emily keek haar vragend aan.
‘Het was net of er handen op mijn schouders werden gezet en dan begonnen te kneden’ zei Kim, wat minder zelfverzekerd.
‘Zit je nu in de schommelstoel?’ vroeg Emily. En het alarm ging weer af.
‘Hij/zij zit wel in de schommelstoel’ zei Kim.
‘Ik zou je willen uitnodigen om naast ons op het bed te komen zitten, als je wilt’ en Emily schoof wat op.
‘Heeft ze hier ervaring mee?’ vroeg Esmee aan Sam. Sam schudde niet wetend zijn hoofd. Ze was wel professioneel bezig, dat wel.
‘Ik moet moeite doen om mijn enthousiasme in toom te houden’ zei Emily toen tegen Kim.
‘Wil je dat we blijven?’ vroeg Emily toen. Geen reactie.
‘Wil je dat we weggaan?’ vroeg Kim er kort daarna. Het alarm ging weer af.
‘Bedankt voor de reacties’ zei Emily voor ze uit de deur liep. Jared rende meteen naar Kim die er een beetje gedesoriënteerd uitzag.
‘Wat was dat wel dat je plots rechtsprong?’ vroeg Alice aan Kim.
‘Het was net of er handen van achter op mijn schouders werden gelegd en dan begonnen te kneden’ en Kim deed het een voor op de schouders van Rachel.
‘We weten niet of het een vrouwelijke of mannelijke geest is, misschien moeten een paar jongens gaan’ zei Carlisle denkend. Paul en Embry wilden dat wel doen, dus ze ging ook naar boven. We konden ze weer zien op het scherm. Ze gingen ook op het bed zitten en begonnen gewoon te praten zoals ze anders deden. Er gebeurde niet veel moet ik zeggen. Ze begonnen zich te vervelen, en eigenlijk gebeurde er niets. Ze kwamen weer terug, iedereen wilde alles beginnen afsluiten tot ik zei….

Reactiess?? <3

Reageer (8)

  • Cresseyde

    Stop nu eens met wat mijn leerkracht nederlands 'cliffhangers' zou noemen, ze zijn spannend maar zo vrelijk vervelend als je verder wilt lezen!!!!!
    <3

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    super ik neem abo!
    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • Myss

    snel verderrrr

    1 decennium geleden
  • ailine39

    spannend verder

    1 decennium geleden
  • Deem

    ga verder!! tis zo spannend!
    En je discrimineerd me ! jij schrijft zoveeel beter!!!


    xXx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen