7*Why didn't you tell me?
Eenmaal aangekomen bij Pauls huis, parkeerde hij zijn auto . We stapten uit en begonnen in westelijke richting te lopen. 'Waar gaan we eigenlijk heen?' vroeg ik toen ik doorhad dat ik deze route niet kende. 'We gaan naar Emily, daar zal Jacob ook wel zijn.' 'Emily, dat is toch Sams verloofde?' 'Ja klopt, we zijn daar tegenwoordig nogal vaak.' 'Oh, dus daarom zie ik jullie zo weinig. Jullie zijn te druk met het begluren van je vriend zijn verloofde.' zei ik grinnikend en de jongens werden rood van schammte. Ze wisten zelf ook heel goed dat we elkaar de laatste tijd veel minder spraken dan vroeger en ik wist ook zeker dat ze dat niet leuk vonden. 'Maar Jared begluurt toch echt liever iemand anders.' zei Paul plagend toen ze uitgebloosd waren. 'Hoezo? Wie?' vroeg ik verbaast en ik zag Jared opnieuw rood worden. Toen had ik het door, die vrolijke glans in zijn ogen toen Paul over die iemand begon. 'Je bent ingeprent!' gilde ik half en ik omhelsde hem springend van blijdschap. 'Waarom heb je dat niet verteld? Hoe heet ze? Mag ik haar ontmoeten?' Paul en Jared lachte om mijn reactie. 'Ik dacht dat je wel iets anders aan je hoofd had de laatste tijd.En ze heet Kim.' Bij haar naam kreeg hij een liefdevolle blik in zijn ogen.'Leuke naam, mag ik haar ontmoeten?' 'Tuurlijk, waarom zou dat niet mogen?' vroeg hij en ik zag dat hij een of ander plannetje in zijn hoofd had. 'Weet ik veel, misschien wil je het niet.' antwoordde ik toch maar. 'Nee ik wil het juist graag,' Nu komt het. 'dan kan jij haar bezighouden terwijl ik bezig ben met jeweetwel zijn.' Aha, hij wil dus gewoon dat ik haar een beetje afleid als hij er zelf niet is. Dacht ik vrolijk. 'Heb je het haar eigenlijk al verteld?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Ja, ik kon niet anders, ze moest weten waarom ik zo weinig tijd had.' Ik knikte begrijpend en zag opeens dat we voor een huisje stil stonden. Het was een mooi, gezellig huisje, de gele verf bladerde al een beetje maar dat maakte het huisje eigenlijk alleen maar schattiger. Er kwamen 3 jongens en een meisje naar buiten, waarschijnlijk hadden ze ons gehoord. 'Heb je het nou alweer over Kim, Jared? En waar waren jullie twee vannacht?' vroeg een jongen die ik nog nooit gezien had, eigenlijk heb ik geen van deze mensen ooit echt ontmoet, ik heb alleen veel verhalen over ze gehoord. 'Hou je kop, Jacob.' was Jareds reactie op zijn opmerking. 'Echt niet.' zei de jongen -die dus Jacob heette- grinnikend. Blijkbaar viel het hem toen pas op dat ik er ook was. 'Ohh, dus daar waren jullie.'
Reageer (7)
Snel verder
1 decennium geledenZoo komish(hoera)
snel verder!!!
1 decennium geleden