Foto bij 6* Morning

Reacties?
Binnenkort worden ze langer maar nu is het voor mij nog makkelijker om korte stukken te typen.

De volgende ochtend werd ik wakker van het licht dat in stralen door het gordijn heen scheen. Ik stond voorichtig op zodat ik de jongens niet wakker zou maken. Ik hield van hun gezichten als ze sliepen ze waren zo... ontspannen. Overdag was het net of ze een masker ophadden, dan waren ze zo serieus, alsof ze al veel teveel hadden meegemaakt. Ik liep zachtjes naar de keuken en begon daar de sinaasappels te persen en het brood te smeren. Daarna zette ik alles op tafel en op dat moment hoorde ik stemmen uit de huiskamer komen. Die zijn dus wakker.Even later hoorde ik voetstappen naar de keuken komen en kort daarna werden er twee armen om mijn middel geslagen. 'Het eten staat op tafel.' zei ik grinnikend en gelijk verdwenen de armen en hoorde ik het geschraap van stoelen. Ze schrokte en slokte alles naar binnen, en ik ging er ook bij zitten. Zij aten 3 keer zoveel als ik maar toch waren we tegelijk klaar, daar was ik onderhand dan ook wel aan gewend. 'Mmm, lang geleden dat ik zo lekker heb ontbeten, bedankt.' zei Paul. 'Als jij je gaat klaarmaken, dan ruimen wij wel op.' zei Jared en ik knikte instemmend, ze wisten waar alles moest staan. Eenmaal boven pakte ik een skinny jeans uit mijn kast, daarna nam ik er een wit hempje uit en als laatste pakte ik een donkerblauwe blouse. Toen ik langs de kast op kwam pakte ik ook even lingerie en daarna liep ik naar de badkamer. Ik douchte even snel en droogde mijn haar. Ik maakte er snel een visgraatvlecht in en kleedde me aan. Toen ik de trap af rende, ging ik even op de onderste tree zitten om mijn AllStars aan te trekken en daarna rende ik de kamer in. 'Klaar!' 'Je ziet er goed uit.' zei Paul. 'Dank je.' grinnikte ik. 'Kunnen we gaan?' vroeg Jared. Ik griste even mijn mobiel van de tafel en liep toen samen met hen de deur uit.

Reageer (6)

  • FlashyXD

    B-E-A-UTifullll :D

    1 decennium geleden
  • NaomiLove

    snel weerv verder
    love it

    1 decennium geleden
  • SEXYSTYLES

    oh snel verder trouwens(flower)

    1 decennium geleden
  • SEXYSTYLES

    Op naaaar Jacoobbbb

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel verder!!!

    nieuwe abo;););)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen