Foto bij 5*  Lucky?

Zal ik een hoofdstuk vanuit Jacob schrijven?
Moeten de hoofdstukken langer of is het goed zo?

'Is het Sam?' vroeg Jared toen hij Pauls gezicht zag betrekken. 'Ja, we moeten nu komen.''Ga jij maar, ik laat haar nu niet alleen.' zei Jared en hij sloeg zijn arm om me heen. 'Nee ga maar, Sam heeft jullie nodig.' stribbelde ik tegen. Ik wist wat ze waren en wat ze deden, en dat hun werk hard nodig met al die bloedzuigers in de buurt. 'Nee, jij hebt onze hulp harder nodig en we kennen jou al langer dan hem.' En voordat ik er tegen in kon gaan begon Paul weer te praten: 'We hebben een snagedacht,' 'Ho, ho, ho, denken? Jullie twee?' onderbrak ik en ik hoorde twee stemmen grinniken. 'We vroegen ons dus af wat je van hem weet. Dan kunnen wij misschien helpen, misschien woont hij nog in La Push.' 'Het enige wat ik van hem weet is dat hij Black heet met zijn achternaam.' En beide keken ze me raar aan. 'Black? Weet je het zeker?' 'Ja, hoezo?''Een jongen uit het dorp heet zo, hij is gister getransformeerd.' Wow, dat was makkelijk. 'Echt? Kan ik hem morgen ontmoeten?' 'Morgen al?' vroeg Jared verbaasd. 'Ja, ik heb maar twee weken om mijn echte vader te vinden, weet je nog?' En hij knikte. 'Maar het kan gevaarlijk zijn. Als je pas getransformeerd bent, heb je niet altijd je emoties onder controle. En dit verhaal is best heftig.' 'Ik weet het Jared, maar ik heb geen tijd om te wachten.' En hij knikte begrijpend. 'Kunnen we blijven slapen?' vroeg Paul. 'Ja, tuurlijk.' Na nog een tijdje praten, vielen we op de bank naast elkaar in slaap. Toen we allemaal bijna sliepen, ging het deuntje van Pauls mobiel weer, toen een knal van iets dat tegen de muur werd gegooid. Die is dood. Was mijn laatste gedachte.

Reageer (5)

  • MacGyver

    Lijkt me echt leuk om een keer te doen. Ik heb dan ook geen wekker omdat ik die waarschijnlijk ook zou slopen

    1 decennium geleden
  • SEXYSTYLES

    Whahaha kut paul.
    Nieuwe abo hier.
    hmm opzich mogen de hoofdstukken wel langer :$

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • UnderTheSea

    Leuk verhaal(H)

    1 decennium geleden
  • Fearful

    snel verder ^^ jacob's pov is ook wel leuk, maar deze pov vind ik ook leuk xd haha, het is jouw verhaal dus je moet het zelf weten ;-)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen