2* I don't want to leave
Verhuizen?Ik raakte helemaal in paniek. 'Maar mam, ik, ik wil hier niet weg, ik woon al mijn hele leven in het Makah reservaat, ik ken alle legendes, iedere hoek van elke straat, ik kán hier niet weg.' Tranen stroomde over mijn wangen, ik zou al mijn vrienden enorm missen, mijn twee beste vrienden, Paul en Jared. Ik was ze ooit tegengekomen toen ik door het bos wandelde, ze wilden mijn nummer en sindsdien zijn we vrienden. 'Kindje toch, ik zei toch niet dat jij weg moest? Ik zei dat ik weg ga.' 'Maar, maar, waar moet ik dan heen?' stotterde ik onbegrijpend. 'Ik moet je om een hele grote gunst vragen, lieverd. Je moet je vader gaan zoeken.' Dat was een hele schok, hoe moest ik dat in hemelsnaam doen? Ik wist alleen dat zijn achternaam Black was en dat hij 15 jaar geleden in La Push woonde. Ik moest het even laten bezxinken, ik had geen idee waar ik moest beginnen. 'Waarom moet je dan naar Lisa?' 'Allison, je weet dat ik huidkanker is, als ik bij Lisa in Miami ga wonen is de kans op genezen groter.' En alweer stroomde er tranen uit mijn ogen. Stomme rotziekte. 'Hoelang heb ik om hem te vinden?' 'Je hebt twee weken, dan vertrek ik naar Lisa en als je hem dan niet gevonden hebt dan moet je toch mee, sorry.' Weer een schok, ik heb maar twee weken, waar moet ik beginnen?
Na nog even gepraat te hebben viel mijn moeder in slaap, die ziekte maakte haar kapot. Ik had mijn moeder nog vanalles gevraagd over mijn vader om mijn zoektocht iets simpeler te maken maar in 15 jaar kan veel veranderen. Zoals altijd liep ik zo snel mogelijk het ziekenhuis weer uit en rende ik zo snel mogelijk naar huis. Thuis rende ik de trap op naar mijn kamer, als ik beneden zat dan irriteerde ik me altijd aan de stilte. Sinds mijn moeder in het ziekenhuis ligt, ben ik altijd alleen thuis.
Reageer (2)
Mekkah=Makah?
1 decennium geledenje schrijft erg mooi, snel verder <3 ik heb een abo genomen ^^
1 decennium geleden