Foto bij Vampire Knight *Forgiving* #5

The Next Morning...
"Wat gaan we doen Maria-chan?""Weet ik niet Yuuki-chan... Shoppen???"

Vampire Knight *Forgiving* #5

"Wat gaan we doen Maria-chan?""Weet ik niet Yuuki-chan... Shoppen???"


Yuuki Pov

Met gevulde magen en tassen lopen Maria en ik over het plein.
"Maria-chan, ff zitten,hoor,genieten van mijn laatste uur vrijheid...""Tuurlijk! Mijn benen zijn je dankbaar:)" Samen lachen we. Met onze ruggen tegen elkaar aan en de armen om onze knieën heen zitten we op een bankje, te genieten van het koude briesje dat ons doet rillen... Overal om me heen hoor ik voetstappen en gepraat van voorbijgangers. Ik adem diep in en open mijn ogen, gooi mijn benen van het bankje en hou Maria tegen voor dat ze achterover valt. "Wat is er? Is het al tijd om te gaan? Zijn we in slaap gevallen ofzo..""Nee, Ik rook een bekende geur, maar toch ook zo vreemd, heel vaag.." Ik sta op en kijk om me heen.. En daar lopen ze dan..

ZERO POVxD

"Hoofdmeester Cross.. Waarom moetsten we hier ook al weer heen?""Zero, omdat er vandavond een bal is waarvoor we zijn uitgenodigd. Maar eerst gaan we bij vrienden op bezoek.. En noem me vader!*puppyeyes*!" Opeens ruik ik een bekende lucht en verstrak, kijk rond en daar staat ze..


'K ga niet verder.. Alleen als ik reacties krijg.. En anders ga ik miss toch verder.. Maar activeer ik ze niet... Dusssssssssss... REACTIES GRAAG!!!(A)(A)(A)

Reageer (1)

  • SweetLover

    vederrrrrrrrrrrrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen