Foto bij Vampire Knight *Forgiving*  #1

Proloog
Terug waar het allemaal begon. Kaname,Aido,Rima,Ruka,Yuuki,Kain,shiki en Ichijou zijn bij het huis van de Kurans. De dagen gaan rustig en vredig voorbij en iedereen is blij...

Yuuki: "Waarom mag ik niet naar buiten en moet ik steeds studeren, ik heb alles al af Aido!!"

Oke.. Bijna iedereen...:X

Reactiesss Pleasss!!(A)

Vampire Knight *Forgiving* #1
1# "Als er gepraat word dan is dat blauw"

Aido,Rima,Ruka,Yuuki en Kaname zijn bezig in de achtertuin. Shiki is op zolder aan het zoeken naar een buiten tafel. De deurbel gaan en Yuuki rent vlug erheen. Niemand heeft hem gehoord en als ze Yuuki horen praten schrikken ze zich rot. Aido rent achter Kaname aan en grijpt Yuuki vast. Kaname laat 2 mannen binnen. Aido loop vlug met Yuuki naar de keuken. "Yuuki, doe nooit meer open, oke! Het is niet veilig voor je, de zaken zijn nog niet geregeld, niemand mag weten dat jij hier bent!"Fluisterd Aido"Nu moet je jezelf even voordoen als een dienstmeisje!!". Yuuki maakt 3 kopjes koffie klaar en 4 glazen water. Ze brengt de koffie naar de zitkamer en loopt met het water naar de achtertuin. ze loopt vlug terug en maakt nog een glas. Shiki heeft inmiddels een tafel gevonden en dit nu onder een parasol van zijn nu rode water te drinken...Yuuki snoeit de rozen struik maar.."Shit!" Sist Yuuki. Op haar vinger loopt een klein druppeltje bloed. Ze pakt vlug een pleister*Heeft ze altijd in haar zakken* en doet die om de vinger. De rest kijkt haar vreemd aan en kijken dan naar haar vingers. Om alle 10 zit er wel een pleister, sommigen wel 2! "Yuuki, kom vlug uit de zon en drink wat. Straks ben je uitgedroogd" zegt Rima. Yuuki pakt zonder te kijken haar glas een drinkt hem in een keer leeg. Aido,Shiki,Rima en Ruka kijken vol verwachteng... Yuuki zet het glas neer en ziet dan hun blik. Ze kijkt naar haar glas en ziet restjes rood... Ze kijkt een voor een naar de gezichten en ze wijzen allemaal naar... "AIDO!!!!" roept Yuuki. Aido rent vlug naar het einde van de tuin en springt over het hek heen, het bos in. Yuuki volgt hem, springt in een boom en springt van tak naar tak. In de verte hoor je een gelach en ge grinnik. Eenmaal op een open plek in het bos staar Aido. "Aido..Aidoo..O, Aidoo.. Waar ben je nou?!" Hoort hij op een vreemde en creepie manier. Opeens ziet hij twee ogen die twinkelen.
"WHAAAAAAAAAAA!!!" Roept Aido en rent zo vlug als die kan trug naar het huis. "Hihihihi! Aan mij ontkom je niet zo snel" Giegelt Yuuki die met een sierlijke sprong in het midden van de plek terecht komt.



En waar zijn Kain en Ichijou???

Reactiesss Pleasss

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen