Foto bij 002 Paranormal Activity

Jacob p.o.v

Lucas liep naar de stoel en hij ging ervoor staan en zwaaide ernaar. Plots stopte het akelig met schommelen. Plots werd het ijskoud in de kamer, Thomas liep meteen naar Lucas en nam hem op. Hij liep snel naar zijn vrouw die doodsbang werd. Ze durfden niet meer naar binnen te gaan.
‘Wie wil hier slapen?’ vroeg Sam. Niemand stak hun hand op dus ik zei.
‘Ik wil wel’ zei ik en zuchtte dan eens, het is maar een kamer hoor. We verdeelden nog de kamers, ik sliep alleen in de kamer van Lucas. We liepen naar beneden en namen afscheid van Dorine, Thomas en Lucas. Emily en de meiden begonnen met koken voor ons.
‘Dus wat moeten we nu eigenlijk doen?’ vroeg Quil aan Sam en Carlisle
‘Ik heb allemaal spullen mee die ons daarbij kunnen helpen, we beginnen vanacht al. Maar nu kunnen we gewoon de geschiedenis van dit huis onderzoeken’ vertelde Carlisle. Daarom dat Rosalie en Alice ook vertrokken waren. Carlisle legde alle spullen in de eetkamer want daar zal de onderzoekspost komen. Emmett en Jasper hadden alle aparatuur uitgestalt en geactiveerd.
‘Dus, we hebben een hittesensor, EM-meters,EVM-recorders en dat gewone camera’s. Vanavond gaan we het huis onderzoeken, maar nu gaan we eens door de geschiedenis bladeren’ en je hoorde perfect op dat moment de deur opengaan.
‘We zijn terug!’ riep Alice enthousiast. Ze gooide samen met Rosalie boeken en dossiers op de tafel.
‘We hebben veel kunnen vinden’ zei Rosalie toen alles had neergezet. Ik nam een boek en keek op de voorkant. Hij was heel stoffig, ik blies het stof weg, en er kwamen sierlijke letters tevoorschijn...

Reactiess??<3

Reageer (8)

  • LoveBananas

    ff abo gedaan vind het goed verhaal :O(Y)

    1 decennium geleden
  • Cresseyde

    Is er ook iets met rollen?
    Leuk verhaal!!!

    1 decennium geleden
  • ailine39

    spannend verder

    1 decennium geleden
  • Eventually

    Oeehhh,
    je moet echt verder!
    Abbo bij <3!

    1 decennium geleden
  • Neko

    Spannend! *nieuwe abo*
    Ik heb net Paranormal Activity gekeken.. zo leuk x'D.
    Kathy is echt eng op het laatst o_o.
    Hoop dat dit niet zo verkeerd afloopt, haha.
    xxsnel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen