Foto bij 75

Ik heb op het vorig hoofdstuk maar 2 reacties gekregen. TWEE! Waar blijven jullie geweldige reacties? Normaal heb ik 2 pagina's vol met reacties. (Ik vind reactie's veel leuker dan kudo's, btw)
En ik ben inspiratieloos. Ik moet nog 25 hoofdstukken en heb geen idee wat ik moet schrijven. Iemand een idee? Stuur dan maar een PB ofzo.

'Hebben jij en Justin iets?' Vroeg mijn moeder toen we aan de eettafel zaten. Mijn vader en broertje keken meteen op. 'Nee, hoezo?' Vroeg ik. 'Gewoon.' Wuifde mijn moeder het weg. Ik wist wel dat het kwam doordat Justin zijn arm om me heen had geslagen. En waarschijnlijk had ze ook gehoord wat hij tegen mij had gezegd. 'Oh ja! Ik zag jou op de cover van een magazine. Met Justin.' Zei Alex toen. Ik zuchtte. Tuurlijk stond ik op de cover van een magazine met Justin. Ik was met hem uiteten gegaan gister. Best raar dat we na een dag in veel magazine's staan. We hadden niet eens gezoend of iets - tenminste niet in het openbaar. Ik nam een hap van het eten wat voor mij op een bord lag. Ik had totaal geen honger. Ik dacht aan Justin, aan die rot kinderen van school, aan gister en aan die magazine's. Ik vroeg me af wat er in stond. Was het überhaupt wel waar wat er in stond? Ik legde de mes en vork neer op mijn bord en schoof het bord naar voren toe. 'Ik zit vol.' Mompelde ik. Mijn moeder - die tegenover mij zat - keek gefronsd naar het bord. 'Wat heb je hiervoor gegeten?' Vroeg ze met haar blik nog steeds gericht op het voedsel. Ik had waarschijnlijk 1/100ste op van wat ik had opgeschept. 'Niks.' Antwoordde ik. 'Oh, dan moet het vast Justin zijn. Ze kan niet stoppen met denken aan hem.' Plaagde me broertje mij. Ik gaf hem een stomp. 'Jessica!' Beet mijn vader mij toe. 'Ik heb gewoon even geen zin in iets.' Zei ik. Ik schoof mijn stoel naar achter en stond op. 'En Alex mag vanavond maar gaan afwassen.' Zei ik geïrriteerde. Ik rende naar boven toe en liet me op mijn buik op mijn bed vallen. Ik ga uiteten met een jongen en heel de wereld komt erachter. Maar het was niet bepaald een doodnormale jongen. Heel de wereld kende hem. Miljoenen meisjes zouden een moord doen om mij te zijn. Miljoenen jongens zouden hem willen zijn - omdat hij al die meisjes kon krijgen. Ik pakte mijn mobiel op en besloot om naar Justins twitter te gaan. Na een paar tweets te hebben gelezen, ging ik naar zijn mentions.

"@justinbieber Jessica is so beautiful. I hope you guys had an awesome day together."

Ik glimlachte. Wat was dat lief. Eigenlijk had ik iets ergers verwacht.

"@justinbieber i don't who that girl is, but if she makes you happy, i'm happy <3"

"@justinbieber yeeez. Maybe you should buy glasses. That girl on those pics looks awful."

Ik fronsde mijn wenkbrauwen. Wat was dit voor een tweet? Ik legde mijn mobiel weg. Er zouden vast ergere tweets komen. En op dit moment had ik daar geen zin in.

Reageer (10)

  • Bertiebertg

    I'M IN LOVE WITH YOUR STORY 'O!
    <3

    1 decennium geleden
  • Laauuraaxx

    VERDER!! (flower)

    1 decennium geleden
  • saraaah

    verder. (K)

    1 decennium geleden
  • MirTomlinson

    sorryy ik ga voortaan reageren oke?
    maar ik heb heel vaak dat ik dan ernaartoe ga en dan kijk of er nog een hoofdstuk is en dan ga ik pas bij het laatste hoofdstuk reageren,
    maar noway dat jij gaat stoppen ja !
    daarvoor ben je veel te goed <3333

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen