Foto bij Hoofdstuk 30.

Ik rende over het strand, achtervolgd door Justin. Ik gooide water in zijn gezicht en nog voordat hij het terug kon doen was ik al weg. Justin haalde me bijna in. Hij pakte me vast en tilde me op. Hij draaide rondjes met me en zette me daarna weer op de grond. Toen ik weer met beide benen op de grond stond kwamen er opeens allemaal zwarte vlekken voor mijn ogen. "Justin.. help" riep ik nog toen ik door mijn benen heen zakte. Toen werd alles zwart...

~Justin p.o.v~
"Justin.. help" riep Denise ik pakte haar vast en opeens zakte ze door heer benen heen. "Denise..Denise?" riep ik en ik tilde haar op. "Ryan, Chaz, Chris help!" riep ik naar de jongens en ze kwamen naar me toegerend. "Justin, wat is er gebeurd?" vroeg Chaz. "ik weet het niet, ik zette haar op de grond en ze riep opeens om help en zakte door haar benen" zei ik in paniek. "misschien komt het omdat ze net zo gek heeft gedaan" zei Ryan. "kom, we gaan terug en we leggen haar in bed" zei Chaz. We liepen terug naar Denise's huis en zochten in haar tas naar haar sleutel. We legde haar gewoon zo in bed en ging ook slapen. Ik ging naast haar liggen en pakte haar hand vast. "het komt wel goed" fluisterde ik meer tegen mezelf dan tegen iemand anders.

Reageer (2)

  • celinexJB

    Aah soowlief van justin!! Miss heeft dat kind anorexia :o

    1 decennium geleden
  • Sannnexo

    Snel Verder <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen