12: Meeting Christina
Christina POV.
Je zag hem en je wist het dit was hem maar hoe? Hij was dood werd je verteld maar daar zat hij... Hij keek je aan en sprong op. "Christina..." Z'n stem was vol van emotie en je kon het niet laten en je rende in z'n armen. Meteen drukte hij je stevig tegen zich aan en je voelde je meteen veilig. Je moeder wou het eerst niet vertellen maar toen kwamen er in Frankrijk posters van Sirius Black massamoordenaar en iedereen begon je met hem te vergelijken. Je wist dat je moeder in Engeland gewoond had dus je vroeg of ze hem kende en toen pas vertelde ze je het. Je wou hem zien, ook al was die een serie moordenaar maar je moeder wou er niet heen omdat ze het verhaal geloofde. De boodschappen hielden op en er waren geruchten die haar gedachtes hadden veranderd dus we gingen naar Engeland. Hij zou dood zijn, maar z'n onschuld was bewezen. Je was eerst boos op je moeder maar nu, nu stond je hier met je vader! Je kon het niet laten en er vielen tranen over je wang naar beneden. Hij liet je los en bekeek je. "Je bent zo mooi," zei die met een glimlach en natte ogen. Je wist gewoon dat die fantastisch zou zijn maar waarom zou je moeder bij hem weg gegaan zijn?
Sirius POV.
Je dochter stond daar zonder twijfel. Je wist niet wat je moest doen maar je stond wel op. "Christina..." Opeens rende ze op je af en sloeg je je armen om haar heen. Het voelde meteen goed alsof je haar al vanaf dag 1 vast houd. Hoe kon Stacey haar bij je weg houden? Als Christina er was geweest had je nooit in Azkaban terecht gekomen je had er geweest voorn je dochter. Je wou het niet laten zien maar je zat vol met emotie. Na een tijdje lied je haar los. "Je bent zo moooi," je voelde de tranen maar je wou ze niet loslaten. Je zag bij Christina tranen over haar wangen rollen en instinctief veegde je die weg. Opeens hoorde je een lachje en keek je op naar Perkamentus die in de deur opening stond. "Een vader-dochter band is onvoorstelbaar magisch, nu al speciaal maar nog zo klein." Hij lachte en z'n ogen twinkelden. "Ze zit in Griffoendor Sirius. Ik ga Harry vragen haar wegwijs te maken." Je voelde je fantastisch. Je had de dood overwonnen op een of andere manier, je had een dochter en die zou ook nog eens in contact komen met Harry het minpunt was alleen Stacey, ze had je zoveel verdriet gedaan en jullie moesten hoog nodig praten, je wist niet hoe het zou gaan maar een ding wist je wel het zou een heftig gesprek worden.
Reageer (3)
Ik ben echt ontzettend dol op dit verhaal. De je vorm ben ik echt nog nergens anders tegengekomen,en ik vind het gewoon heerlijk om te lezen. Bijna exact zoals ik het me had ingebeeld,behalve dat "serieuze gesprek" want ik over-romantiseerde alles
1 decennium geledenIk ben het helemaal met stuffie eens!
1 decennium geledenEcht een super mooie storie en ook erg origineel!!
En dit was zo lief!!
Ja dat klinkt leuk, een heftig gesprek!
Heel snel verder want ik wil weten hoe het verder gaat met Sirius en Stacey!
Ik hou echt van je story dit is ook echt een mooi hoofdstuk
1 decennium geledenEcht zo lief
Vader en dochter en ik vind dat Perkamentus met zijn zinnen dan de boel compleet maakt, want het is echt waar wat hij zegt
Wil eigenlijk ook wel wat meer van Stacey weten en ben gewoonweg super benieuwd naar dat heftig gesprek
Dus Snel verder gaan met deze OVERGENIALE STORY