Foto bij Hoofdstuk 29


^Thico

Ik werd wakker van iemand die mij een kusje in mijn nek gaf. "uuuhh, wat?" zei ik en ik opende mijn ogen. "wtff, hoe laat is het?" riep ik toen ik zag dat iedereen al wakker was. "het is half 5" zei Ryan. ""wat half 5?! zijn jullie gek? Op dit moment slapen mensen hoor!" zei ik en ik keek ze een voor een aan. "ja, weten we maar de film was afgelopen en toen gingen we een andere film kijken en die is nu ook afgelopen en nu hebben we zin om iets te gaan doen" zei Christian lachend. "wat dacht je van slapen" zei ik en ik wreef over mijn gezicht. "wij dachten aan naar buiten gaan" zei Chaz. "en moest je me daarvoor wakker maken? Je weet waar de deur is" zei ik waardoor iedereen moest lachen. We stonden op en deden onze schoenen aan. "waar willen jullie heen?" vroeg ik. "strand, of is dat ver weg?" zei Justin en hij pakte mijn hand vast. "ongeveer 20 minuten lopen" zei ik en ik pakte mijn tas en deed de deur achter ons dicht. We liepen tot we bij het strand aan kwamen. Ik liet me in het zand vallen en Justin deed het zelfde. Hij trok me naar hem toe en ik liet mijn hoofd op zijn schouder zakken. Ryan en Chaz rende richting het water en Christian had mijn hondje, Thico meegenomen en daar was hij mee aan het rennen. "i love you" fluisterde Justin. "i love you to" antwoordde ik terug. "komen jullie ook nog?" riep Ryan toen. We stonden op en liepen naar de rest.

Reageer (1)

  • celinexJB

    Zoo leuk!! Je moet de hoofdstukjes egt langrrmaken mopp(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen