Foto bij (no subject)

Valentina Chiara Roberts.
Samen met mijn zusje, Ilaya, stap ik in de auto. Ik zie hoe het geluk van Ilaya niet op kan. We hebben net nieuws gekregen dat ze geen kanker meer heeft. Ik start de auto en rij weg. Ik zet de radio aan en ik hoor Somebody To Love van JB en Usher. Met haar armen in de lucht danst Ilaya op de achterbank. Ik glimlach, ze is zo een fan. Ik kijk hoe ze danst en ik schiet in de lach. Snel kijk ik weer naar de weg en doe een ander liedje op. 'Valerie kan je het liedje terug doen?' hoor ik Ilaya zeggen. Ik kijk snel achterom. 'Nee.' Daarna zucht ik en zet ik het weer op. Ze is nu zo gelukkig, en ik ook.. dus het kan geen kwaad. Ik stop de auto op onze oprit, en stap uit. 'Dus wat zullen we vanavond eten?' vraag ik aan Ilaya. 'PATAT!' roept ze en loopt dansend naar de deur. Ik schud lachend mjin hoofd, dat had ik kunnen weten. Naja, ik heb zelf ook wel zin in patat. Ik loop het huis in en hoor de zachte voetstappen van Ilaya achter me. Ik loop naar de frituurpan en laat de olie warm worden. Snel loop ik naar de vriezer en pak de patat eruit en laat het ontdooien in de magnetron. De geur van de warme olie vult de keuken, ik doe snel een raam open zodat de keuken even kan luchten. 'Mmm het ruikt wel heel lekker hier zeg.' hoor ik Joe, mijn vriendje, zeggen. Al snel voel ik zijn sterke armen rond mijn middel glijden. Een warme gloed vult mijn lichaam, mijn hart begint als een razende tekeer te gaan, en ik krijg een grijns op mijn gezicht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen