Ruzie met Patty Park
'Sterre! Wat zei ik nou tegen je blijf uit de buurt van mijn Draco!'Zegt Patty.
'Jou Draco? Ik wist niet dat hij tekoop was, maar volgends mij is Draco van iemand'Zegt Sterre.
'Je denkt zeker dat je grappig bent he? Nou zal ik je uit een droom helpen want dat ben je niet en denk ook maar niet dat je beter bent dan mij want dat ben je ook niet'zegt Patty.
'Patty waar heb je last van?!?'zegt Draco.
'Nou dat zie je toch ik heb last van dat Sterre kind dat denkt dat ze nu al alles beter weet ze lijkt nu al op die Hermelien, als je niet oppas Draco wordt je straks net zo'zegt Patty.
'Oke dus jij vergelijkt me met iemand waar ik nog nooit van heb gehoord geloof ik en ook geen idee heb van die ze is, en ik durf er om te wedden dat je dat Hermelien kind zelf nog nooit heb gesproken, maar ja kennelijk wil jij altijd winnen dat weet ik nu dus al wel van je en dat is een zeer slechte eigenschap net zo als je jaloers gedacht, maar ik heb geen zin meer om verder ruzie met je te gaan staan maken dus jij wilt, veel plezier met Draco, ik ga naar bed, Doei!'zegt Sterre.
Patty lacht en Sterre loopt weg, Als ze de volgende ochtend in de grote zaal zit ga ze naast iemand zitten die ze helemaal niet kent, het is nog rustig in de zaal maar het ontbijt begint wel zo.
'Hallo' zegt de jongen waar ze naast is gaan zitten, 'Ik ben Rody Hemelzon en wie ben jij?' zegt de jongen.
'Ik ben Sterre Lichtvoet' zegt Sterre
'jij gister avond toch ruzie met Patty Park?'Vraagt Rody
'Uhm ja... Hoezo?' zeg je
'Nee gewoon zo maar ik dacht misschien...' zegt Rody
'Je dacht misschien wat?' vraagt Sterre
'Misschien...Uhm...Zou ik je kunnen helpen, ik ken Patty namelijk al een tijdje'zegt Rody
Ondertussen was iedereen de grote zaal binnen gekomen en konde Sterre en Rody elkaar bijna niet meer verstaan.
Draco kwam naast Sterre zitten bij het 1ste uur verweer tegen de zwarte kunsten en vroeg of ze misschien met hem mee wilde gaan naar het bos na de lessen, twijvelend zei ze ja maar ze voelden zich er niet lekker bij na wat er gister avond was gebeurt.
Er zijn nog geen reacties.