Foto bij Seventh.

Omg jullie zijn allemaal zó lief. <3

@ Luanh
Ik rende als een bezetene door de struiken. Takken zwiepten in mijn gezicht en striemden over mijn armen en benen.
Ineens drong het tot me door dat ik aan het wegrennen was voor mijn bloedeigen tweelingzus, met wie ik al vóór mijn geboorte samen was geweest. Moest ik daar nou voor wegrennen?
Maar wat als ze me zou zien? Ik zou haar het Geheim moeten vertellen, en we zouden het niet eeuwig verborgen kunnen houden. Het Geheim moest een geheim blijven. De wereld zou op zijn kop staan als men achter het Geheim zou komen. Dat mocht niet gebeuren.
Honderden gedachten tuimelden razendsnel door mijn hoofd. Roméon... Sabion... Mijn moeder... Het Geheim... Marilyn... Stoppen... Doorrennen...
Ik struikelde over een tak en een doorn sneed in mijn enkel. De snee prikte en begon meteen te bloeden.
Tranen vulden mijn ogen en ik maakten mijn zicht wazig, waardoor ik algauw in het donker niets meer zag. Ik wankelde op de tast naar de dichtsbijzijnde boom en liet me op de grond zakken.
Ik hoorde Marilyn steeds dichterbij komen. Ik was kansloos. Tranen overweldigden me en ik begon zachtjes te snikken.


Hij is kort, ik weet het. Maar ik ben weer eens drie dingen tegelijk aan het doen op de computer. (krul)

Reageer (4)

  • SuperrCarrot

    DIT
    VERHAAL
    IS
    AB
    SO
    LUUT
    GE
    WEL
    DIG
    !!!!
    het wordt steds leuker en leuker!!!
    Heeeel snel verder please!!!

    Xxxx(H)
    Ps. Dat drie dingen doe. Ken ik xD
    Ik ben altijd bezig met huiswerk, quizlet lezen en schrijven aa. Mijn eigen story
    En dat terwijl dat huiswerk dan af moet :S
    Maar ik kan gewoon niet van quizlet afblijven xD

    1 decennium geleden
  • Square

    Hm, dat lijkt me echt wel een rare situatie. x'D
    En meer weet ik nu even niet te typen, en ik moet nu sowieso dringend bezig aan mijn eigen verhalen. (:
    Snel verder?

    1 decennium geleden
  • Smalto

    AAAAAAAH DIT IS ECHT ZO'N LEUK VERHAAL o-O

    Verder <3
    (flower)

    1 decennium geleden
  • Bennedict

    Je schrijft echt zó mooi!
    Niet normaal...

    Ik laat het hierbij want ik kwam er net achter dat ik nog een samenvatting moet maken...

    Snel verder<3!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen