Foto bij Sixth.

Tuurlijk weet iedereen wat Howrse is. Like duh. Dat is een paardenspel. (krul)
En nu denken jullie allemaal: 'owmygosh, ik lees een story van een kinderachtige baby, owmygosh ik moet mijn abo verwijderen anders word ik gehersenspoelt owmygooooosh.'
Maar Howrse is gewoon verslavend. (krul) En ik mail daar de hele dag met mensjes, mensjes die jullie allemaal haten omdat door die mensjes jullie minder deeltjes krijgen. :Y)

~ En Eveline, ik kom wel op msn hoowr. Maar dan moet jij er ook zijn. (:

@ Marilyn
Toen ik zag wat - of beter gezegd, wíé - er in de donkere schaduw van het huis zat, liet ik Henkie bijna weer vallen.
Ze leek precies op mij. Ze was in álles hetzelfde. Haar haar viel het zelfde, ze had dezelfde blik in haar ogen en zelfs haar neus leek in alle opzichten op de mijne.
Meteen schoot de gedachte aan mijn tweelingzus door mijn hoofd, maar die gedachte verdrong ik. Dat was onmogelijk, dat kon gewoon niet. Luanh was tien jaar geleden spoorloos verdwenen, ze kon hier niet ineens weer voor me zitten.
Ze stond op en wendde haar hoofd af. Wilde ze niet dat ik haar zou zien?
"Luanh?" vroeg ik zachtjes, en ik hoorde de aarzeling en onzekerheid in mijn stem.
Het meisje schudde haar hoofd en draaide zich abrupt om. Ze rende weg en verdween in de donkere schaduw van het park achter de huizen.
Nu liet ik Henkie wel vallen. Ik probeerde niet over hem te struikelen en rende achter het meisje aan. In mijn achterhoofd wist ik dat het krankzinnig was, om zomaar achter een wildvreemde aan te rennen.
Nee, dit was anders. Heel anders.
Ik volgde het geluid van brekende takjes en zwiepende takken tot het geluid ineens ophield. Ik bleef doodstil staan en hield mijn adem in om te luisteren.
Een paar meter verderop klonk zacht gesnik.

Reageer (6)

  • Chrysanthe

    Echt Goed(Y)

    Ik lees snel verder want ik loop een beetje achterxD

    1 decennium geleden
  • Phique

    Echt goed, snel verder <3

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    ik heb het maar weer even helemaal opnieuw gelezen xD
    leek me wel zo handig
    heeeeel snel verder please!!
    egt een super story (H)(H)

    1 decennium geleden
  • QueenMe

    Je schrijft ongelofelijk mooi! Ga verder!

    1 decennium geleden
  • WildDreamer

    Waaa! Ga gauw verder, meisje! En ik ga ervoor zorgen dat Howrse weer uit de lucht gaat :Y)
    Maar het lijkt me, net als Auden, best raar om zomaar langs iemand te komen die precies op mij lijkt in alle opzichten o.O
    Verder :9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen