Twenty-three
Hier voor als jullie hem willen lezen een leuke
Justin Bieber story (:
http://www.quizlet.nl/stories/43189/2012--including-the-biebs/
@Maritt Overbeek
"Morgen post ik de brief wel." zegt mijn moeder als we klaar zijn met de brief schrijven. Ze heeft er duidelijk ingezet wat ze er van vindt, en ze heeft ook gezegd dat ze niks meer met hem te maken wilt hebben. Het geld verdiend ze zelf wel terug. "Oké is goed, ik ga even huiswerk maken.." Ik loop de trap op en stap mijn kamer in. Snel ga ik achter mijn bureau zitten en maak mijn huiswerk. -Tik tik- Ik draai me om en kijk waar het getik vandaan komt. Bij het raam zie ik dat iemand steentjes loopt te gooien. "Jeezz, wie gaat er nou steentjes lopen gooien?" mompel ik, en ik loop naar het raam. Buiten zie ik een jongen staan die een beetje op Justin Bieber lijkt maar dan iets kleiner en iets donkerder haar. Langzaam schuif ik het raam omhoog en zeg: "Wie ben jij en wat moet je van me?" Het kwam er botter uit dan ik dacht. "Uhh sorry, ik denk dat ik bij het verkeerde adres ben.." zegt de jongen en hij loopt snel weg. "Ik denk dat ik bij het verkeerde adres ben." zeg ik hem na, en ik doe het raam weer dicht. "Dan maak ik morgen wel huiswerk ofzo, heb toch nog alle tijd." Ik sla mijn boek dicht en loop naar mijn kast. Snel doe ik mijn pyjama aan en laat me in mijn bed glijden.
Reageer (7)
<3<3<3<3
1 decennium geledenOeps... Betrapt
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledenHet is echt super!
Is dat Christian :'P
1 decennium geledenverder <3