Ik was gister bij Dean en er gebeurde iets engs, het voelde alsof hij in mijn hand kneep Ö
Speciaal voor mijn Lieve lezers(H)

We waren weer thuis en het was echt heel leuk, we hadden nog wat foto's gemaakt en heel veel gelachen. "Denise, kan ik even douche?" vroeg Justin. "nee dat kan niet" zei ik lachend. "Grapje schat, je weet waar de badkamer is." zei ik en hij liep naar de badkamer. "D, welke film gaan we kijken?" vroeg Christian. "hoe noem je me?" zei ik. "D, dat klinkt hip" zei hij lachend. Chaz moetst hard lachen. "ach chazzie gaat alles wel goed?" vroeg ik met een lief stemmetje. "Hahaha..hou je...mond" schreeuwde hij. Ryan en Christian begonnen ook te lachen. Justin kwam binnen en zag Ryan, Chaz en Christian over de grond rollend van het lachen. "wil ik het weten?" zei hij. "nee" zei ik lachend. "dat wil je niet" Justin's gezicht stond heel raar. Ik legde hem kort uit wat er gebeurd was en toen moest hij ook lachen. Toen iedereen uit gelachen was gingen we film kijken. We keken naar de film friday the 13th, nou we, hun, ik zat op Justin's telefoon allerlei dingen te doen. Ik klikte notities aan en ging een notitie schrijven.
[face=arial]Aller liefste Justin,
Ik hou van jou (l)
Jullie zitten nu film te kijken en ik kijk niet want de film is eng ;$
Jou gezicht is nu echt lief (l)
En Chris ligt half te slapen.
Ik hou van jou en dit weekend is geweldig (l)[/
face]

Reageer (1)

  • Sannnexo

    Snel verder <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen