Geen foto, want zit op iPod en daar heb ik die foto niet. Sorry, maar mag niet meer zo vaak @ pc -_-

Ik staarde voor me uit. Iedereen riep mijn naam en allemaal vragen over mij en Justin. 'Hey! Jess!' Riep Chiara. Chiara was een of ander dom chearleadermeisje. 'Wat?' Vroeg ik bot. Ik draaide me naar haar toe. De klas werd stil. 'Heb je lekker met Bieber gezoend?' Vroeg ze met een grijns op haar gezicht. 'Toevallig wel ja!' Riep ik. 'Oeeeh! Zoent hij lekker?' Riep er een meisje. 'Vast wel! Hij is toch al geweldig.' Beantwoordde een andere meisje. 'Houd je focking bek dicht joh!' Riep ik boos. 'Jessica!' Riep de lerares die net de klas binnen kwam. De klas ging zitten, alleen ik bleef staan. 'Ik ben jullie focking vragen zat!' Zei ik boos. 'Oeeh! Mevrouw. Ze zei "focking".' Zei een jongen. 'Houd je mond dicht. Jij zegt het zelf ook.' Beet ik hem toe. Ik was woedend. 'Jess. Please, ga zitten.' Fluisterde Sophie. 'Waarom moeten jullie zo graag weten hoe het was met Justin?' Vroeg ik - een stuk kalmer. 'Alsjeblieft. Jessica. Ga zitten.' Zei de lerares. 'Waarom?' Vroeg ik. 'Omdat ik verder wil gaan met de les.' 'Sorry, maar die kut leerlingen uit deze klas vragen aan mij dingen en ik word er gek van.' Zei ik. Ik werd weer bozer. 'Jessica!' Beet de vrouw mij toe. 'Als je het zo graag wil weten wat er is gebeurt die avond. Koop een magazine. Het staat er sowieso in.' Zei ik en ging zitten. Ik staarde nors voor me uit. 'Okee...' Zuchtte de lerares. 'Open jullie boeken maar op blz. 62 en lees het eerste tekstje.' Zei de vrouw. Ik opende gehoorzaam mijn boek en staarde naar de miljoenen letters, maar ik las de tekst niet. 'Ik snap ook niet hoe ze Bieber kent.' Hoorde ik iemand zeggen. Ik draaide me in een ruk om. 'Wat is jouw probleem?' Vroeg ik. 'Wat? Mijn?' Vroeg ze - alsof ze niet wist waar ik het over had. 'Ja. Jouw probleem, ja.' Zei ik. 'Jessica en Anna. Stop, alsjeblieft.' Zei de lerares. Ik luisterde niet naar de vrouw. 'Waarom roddel je niet in je vrije tijd? Of ergens waar ik niet bij ben?' Vroeg ik en stond op. 'Waarom vraag je het gewoon niet aan me?' 'Sorry hoor.' Mompelde ze. 'Jessica!' Riep de vrouw toen ze zag dat ik iets van plan was. Ik pakte mijn tas, gooide daar mijn spullen in en liep het lokaal uit. De deur viel met een klap dicht. 'Jessica!' Hoorde ik nog achter me. Ik liep naar de wc toe en sloot me op in een hokje. Ik ging op de wc zitten en de tranen stroomden en stroomden en stroomden. Ik was woedend en verdrietig tegelijk. Ik haatte mijn leven op dit moment. Het was zo veel fijner toen niemand wist dat er iets was tussen mij en Justin.

Reageer (12)

  • JasonMcCan

    awww ):
    snelverder<33'

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Ahww, super zielig!
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • PillsnCoffee

    aaaaaaw

    1 decennium geleden
  • Comfort

    Ahw zielig! Ze moeten haar met rust laten!!
    Super!

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    AAAAHW, zo zielig D:
    MAAR dat meisje was ook gewoon dom.
    Pgfff, snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen