Foto bij 20. I'm in love...

Heeii, bedankt voor jullie reacties. Vandaag komt er nog een hoofdstukje. Have fun (flower)

20.

‘Hoi, schoonheid’ hoor ik achter me. Ik haal het juiste boek uit mijn kluisje en draai me om. Seth’s gezicht bevind zich een paar centimeter voor het mijne. Ik schrik en deins achteruit maar bots met mijn hoofd tegen mijn kluisje aan. ‘Au’, is mijn eerste reactie maar het valt eigenlijk best wel mee. Zeker als Seth voor me staat. Ik kan zijn warmte gewoon voelen ook al raak ik hem niet aan. Vreemd genoeg heeft het een genezende werking. ‘Gaat het wel’ hoor ik Seth bezorgd vragen. Ik kijk hem snel aan en ontmoet zijn mooie, bezorgde ogen. ‘Ja hoor, het gaat wel, niks aan de hand’ stamel ik. Dat gaf geen goede indruk denk ik. Ik kijk weer in zijn ogen en gelijk verdwijnen al mijn zorgen. Ik kan er niets aan doen maar ik moet gelijk glimlachen. Ook hij grijnst. ‘Seth, kun jij me misschien naar mijn lokaal brengen want ik weet de weg nog niet goed’ vraag ik hoopvol. Zijn ogen beginnen te glinsteren en zijn grijns wordt nog groter. Een gevoel van geluk overspoelt mijn lichaam. ‘Natuurlijk wil ik dat’ antwoord hij. Ik zucht opgelucht. ‘Ik welke klas zit je?’ vraag ik snel om dit moment nog langer te rekken. ‘In klas B4, jij?’. Ik hoop zo dat hij bij mij zit. ‘Klas C4’ zegt hij. Gelijk voel ik de teleurstelling doordringen. Ook zijn gezicht betrekt een beetje, maar hij probeert het duidelijk te verbergen. ‘Je zit wel bij Leah’ zegt hij dan een beetje vrolijk. Ik voel me meteen een stuk beter. Dan kan ik naast haar zitten. ‘Zullen we dan snel gaan, voordat iemand anders de plek naast Leah heeft ingepikt’ vraag ik. ‘Oké, is goed’ antwoordt hij lachend. Samen lopen we naar het lokaal. Wiskunde, zie ik op mijn rooster staan. Ik zucht diep. Als er iets is dat ik haat dan is het wel Wiskunde. ‘Is er iets?’ vraagt Seth. Ik glimlach een beetje. ‘Ik haat Wiskunde’. Hij glimlacht. Inmiddels zijn we bij mijn lokaal. ‘Euh.. zal ik je straks ophalen na de les dan leidt ik je naar de kantine?’ vraagt hij vriendelijk. Ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht. ‘Ja, graag’ antwoordt ik snel. Weer zie ik die twinkeling in zijn ogen verschijnen. Oké, ik ben echt verliefd.

Reageer (3)

  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    super!
    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • jessieStyles

    je story is gewoon ge-wel-dig
    <3 snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen