Twenty
@Justin Drew Bieber
Nadat ik knipoogte naar het meisje zag ik dat ze struikelde over een drempel. "Fock!" Hoor ik haar roepen en allemaal mensen draaien zich om. Ik ren snel op haar af en help haar overeind. "Are you alright?" vraag ik, en ik houd haar even vast. "Uh ja het gaat goed." zegt ze en er valt even een korte stilte. Dan draait ze zich om en loopt snel weg. Dat ik dit ooit drufde te doen.. Misschien hebben Chaz en Ryan me toch wat meer zelfvertrouwen gegeven. "Jazmyn en Jaxon, gaan jullie mee naar huis?" vraagt mijn moeder terwijl ze opstaat. "Neeeee!" roepen ze boos, en ze kunnen elk moment in huilen uitbarsten. "Ik betaal even, ben zo terug." Pattie loopt naar de bar en rekent snel af. Ik pak Jazmyn en Jaxon beet en samen lopen we naar buiten. "Ken je dat meisje die daarnet viel?" vraagt Pattie terwijl ze op Jaxon en Jazmyn let. "Nee niet echt.." zeg ik afwezig. Ik ben smoor op haar! Dat zou ik willen roepen, maar ik houd mijn mond. "Je bent verliefd hé?" Pattie kijkt me plagend aan. Is het zo goed te zien dan? "Nee.." ontken ik, en ik ren snel naar Jazmyn en Jaxon die zand in elkaars haren gooien. Hoe kan ze nou weer zien dat ik verliefd ben?
Reageer (4)
Super Leukk!!!
1 decennium geledenIk zou het nooit gelijk aan mijn ouders vertellen als ik verliefd was..
Snel Veder. <3
haha echt grappig dat Pattie dat ziet..
1 decennium geledenverder <3
Snel verder!
1 decennium geledenI love it!
aaaaaaaaaaaaaaaaaach
1 decennium geledenomg het zal je maar in het echt gebeuren dat je in een restaurant valt
hahahahaha
ik zou keihard lachen (':
omg dat zou schaamtelijk zijn...
hahahahahahaha (':
snel verder (: