Nineteen
@Maritt Overbeek
"Schat, ben je klaar? Dan kunnen we gaan, ik heb het inmiddels wel gezien hier." Kate staat alvast op en loopt naar de kassa. "Mag ik de bon voor het geld hebben?" hoor ik haar vragen. "Natuurlijk mevrouw, maar wilt u geen nagerechtje ofze hebben?" "Nee, anders had ik dat allang genomen." snauwt mijn moeder terug, en ze gritst de bon uit de ober zijn handen. "Dat van papa zit volgens mij toch nog niet helemaal goed.." mompel ik onverstaanbaar en ik sta op. "Heb jij nog vijf euro? Ik kom tekort." Kate kijkt me vragend aan. Ik pak mijn tas en haal mijn portemonnee eruit. Ik haal er vijf euro uit en geef het aan mijn moeder. Snel loopt ze naar de kassa en legt het geld neer. "Kom we gaan." Kate pakt me beet en trekt me mee. Ik kijk Justin nog even aan en ik zie hem knipogen. Mijn hart maakt een sprongetje en doordat ik alleen nog maar aandacht heb voor Justin zie ik het drempeltje niet. Voor ik het weer lig ik languit op de grond. "Fock!" roep ik iets te hard want iedereen draait zich om en kijkt me aan. Ik zie dat Justin op me af komt rennen. "Are you alright?" vraagt hij lief, en hij helpt me overeind. "Uh ja het gaat goed." Het liefst zal ik me nu zo in zijn armen laten vallen en hem kussen. Maar inplaats van dat te doen draai ik me om, en loop snel weg.
Reageer (3)
<33
1 decennium geledenAaaaaaawhh! <3
1 decennium geleden