Foto bij Chapter 21

Na het voorval met Hagrid zijn we maar terug gegaan naar het kasteel. We hadden geen zin meer om naar het meer te gaan en het was al donker geworden. We liepen meteen door naar de Grote zaal. Want we zouden al bijna gaan avond eten en daarom hadden we geen zin meer om terug te gaan naar de leerlingen kamer. Toen we aankwamen was het net zo druk als vanochtend. We liepen naar binnen en verscheidene mensen keken ons raar aan van de andere afdelingen vooral van Zwadderich keek een groepje me heel raar aan. Wat hadden hun opeens? We liepen snel naar de Griffoendor tafel en we zagen Ginny al aan tafel zitten met een paar vriendinnen. Ze zaten nogal te fluisteren viel me op.

We gingen zitten en kletsen nog wat toen ik na een paar minuten om me heen keek was het al aardig druk geworden. En het staren werd alleen maar erger geworden letterlijk iedereen keek onze kant op. Toen Hermelien merkte dat ik was gestopt met praten keek naar mij wat er was. Toen ze zag dat ik de zaal rond keek schrok ze ook nogal. De jongens merkten het ook en draaiden zich om. Letterlijk de hele zaal staarde hun aan en zaten allemaal dingen te fluisteren. Wat was er met iedereen waarom staarden ze?

Reageer (3)

  • MissRoos

    Volgens mij weten ze het Ö

    1 decennium geleden
  • JustEmmie

    snel verder?<3

    1 decennium geleden
  • Fidem

    ja dat vraag ik me nu ook af...
    Heel erg snel verder dus.
    P.S ik hoe zoveel van da plaatje (H)
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen