#17
Lucy
Die zaterdag was het dan zover. Mijn tweede date met Justin. Een nieuwe poging. Ik had de hele ochtend vanalles uit mijn koffer getrokken om aan te doen maar niks vond ik goed genoeg. Het was allemaal zo saai en gewoontjes. Uiteindelijk koos ik maar voor iets simpels: een skinny jeans met een shirt met bloemetjes erop en all stars. Ik was op zich nog best tevreden met het resultaat en liep vrolijk de trap af. Het was kwart voor twee dus ik had nog een kwartiertje om te kijken of ook echt alles goed zat. Op de een of andere manier was ik best zenuwachtig. Ik begon Justin echt leuk te vinden en ik kon nog steeds niet geloven dat het echt zo was. Ik plofte naast Brianna op de bank neer en draaide zenuwachtig aan m’n ring. ‘Waar ga jij heen dan?’ vroeg Brianna. ‘Ooh, ik ga met iemand winkelen.’ Antwoordde ik. Brianna keek me wantrouwend aan. Ze geloofde me niet. ‘Met een jongen?’ Vroeg ze toen. ‘Hoezo?’ vroeg ik. ‘Nou, omdat je al de hele ochtend met je uiterlijk bezig bent.’ Zei Brianna toen. Ik werd rood en keek naar de grond. ‘Ik heb gelijk hè? Je gaat met een jongen uit. Vertel, wie is de gelukkige?’ Ik hief mijn hoofd op en keek Brianna aan die me nieuwsgierig aanstaarde. ‘Ooh, gewoon een jongen van vroeger.’ Zei ik toen. ‘Ben je verliefd?’ vroeg Brianna toen. Ik schudde snel m’n hoofd maar Brianna had het al door en schoot in de lach. ‘Je bent wel verliefd.’ Zei ze. Ik schudde weer m’n hoofd. ‘Ik vind hem wel leuk ja, maar echt verliefd nog niet.’ ‘Maar hoe heet hij dan? Misschien ken ik hem?’ Ik keek Brianna twijfelend aan. Kon ik Brianna zeggen dat het om Justin Bieber ging? Zou ik Brianna kunnen vertrouwen? ‘Zeg nou.’ Zei Brianna lachend terwijl ze me in de zij prikte. ‘Oké, oké. Maar je moet niet gaan gillen of flauwvallen of zo.’ Zei ik toen. Brianna fronste haar wenkbrauwen. ‘Hoezo zou ik gaan gillen dan?’ ‘Nou, ik ga dus met Justin Bieber…’ Verder kwam ik niet want Brianna slaakte een gil en keek me met grote ogen aan. ‘Dat meen je niet?! Je zegt maar wat toch?’ Ik schudde m’n hoofd. ‘Maar zeg het alsjeblieft tegen niemand, oké? Echt niemand. Anders gaat iedereen me aan m’n hoofd zeuren.’ Brianna die ondertussen van de schrik bekomen was keek me glimlachend aan. ‘Dus je gaat gewoon met Justin Bieber! Hoe heb je hem ontmoet dan?’ Ik schoot in de lach en vertelde Brianna het verhaal. Brianna lachte en schudde toen haar hoofd. ‘Echt hè, jij bent hier pas een week en ontmoet Justin en ik woon hier al veertien jaar en ben hem nog geen een keer tegen gekomen. Hoe oneerlijk is dat?’ Ik moest lachen en keek Brianna toen aan. ‘Je vindt Justin echt leuk hè?’ zei Brianna toen weer. Ik knikte. ‘Ik denk het wel.’ ‘Ooh, ik moet eerlijk zeggen dat ik best jaloers ben maar ik vind het ook echt superleuk voor jou.’ Ik keek Brianna dankbaar aan en schrok toen op van de bel. ‘Aah, daar is hij. Heel veel plezier!’ zei Brianna enthousiast. ‘Dank je!’ zei ik en ik liep naar de gang en deed de deur open.
er komt er zo nog eentje, als het goed is (:
Reageer (3)
aaaah neee heeaaa!
1 decennium geledenhet mag gwn nie!
verder!!!!!
1 decennium geledenAaah, en dr vriendje dan.
1 decennium geledenMaar ik weet niet fo ik Justin moet vertrouwen HAHA!
Snel verder<3