Sixteen
@Justin Drew Bieber
Kwaad schop ik een steen weg die op de grond ligt buiten. Voordat ik nog bozer werd ben ik maar snel naar buiten gerent. "Justin, lieverd wat was er nou aan de hand?" Pattie komt op me af gerent en legt een hand op mijn schouder. "Die vent viel en toen kwam al dat drinken die hij bij zich had op mij.." brom ik. "Ik snap dat je boos bent, maar om nou meteen die man de huis vol te schelden.." "Ja wat moet ik anders doen, geeft niet hoor doe het gerust weer zeggen? Hij kan toch wel uit ze doppen kijken." Pattie zucht. "Ja, nou laten we het maar gewoon vergeten en weer naar binnen gaan." Ze trekt me mee naar binnen en ik ga weer zitten. De ober wil naar mij toe komen op wat te zeggen maar Pattie gebaart dat hij me beter met rust kan laten. Dan zie ik in de deur opening het meisje weer staan. Ze is nog knapper dan ooit.. In mijn gedachte loop ik naar haar toe en kus haar. Ze kijkt me aan en kust me terug. "Je bent prachtig.." fluister ik in haar oor. Dan schrik ik wakker uit mijn gedachte. "Justin, hallo geef je nog antwoord?" Mijn moeder zwaait met haar handen voor mijn ogen. "Ja ja.." zeg ik afwezig en ik kijk het meisje aan. Ze kijkt terug en ik krijg een blos op mijn wangen. Ze gaat aan een tafeltje naast ons zitten en ik kijk haar nog steeds aan. Ik sta op en zei doet hetzelfde. "Ik ga even naar buiten." hoor ik haar zeggen en ze stapt het restaurant uit. "Ik ga even naar buiten." zeg ik ook, en wachtend op mijn moeders antwoord loop ik een beetje achteruit. Ik heb niet in de gaten dat het meisje weer naar binnen loopt en ik bots tegen haar aan. "Ohh sorry, gaat het." vraag ik terwijl ik me omdraai. Dan zie ik pas dat het het meisje is. "Ja gaat wel." zegt ze en ze loopt rood aan.
Reageer (4)
TROUWENS SUPER STORY!
1 decennium geleden@BoemBoemPow
1 decennium geledenHahaha, jij bent echt grappig! :p
x
TOMATEN MENSJES HEERSEN!
1 decennium geleden(:
Aaaawhh verder <3
1 decennium geleden