10 - Een feest en een wals
Ik durf dit bijna niet meer te posten omdat ik het zo verschrikelijk vind dat ik jullie zo ontzettend lang heb laten wachten. Het enige wat ik kan zeggen is dat het me spijt, dat ik heel blij ben dat jullie zo veel geduld hebben en dat ik er alles aan zal doen om dit in het vervolg niet meer te laten gebeuren. Ik hoop dat jullie me nog een kans geven.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Ik geef je nog een kans hoor... Als je maar snel verder gaat!!!!
1 decennium geledenVolgens mij is die Jacques haar geheime aanbidder. Geef toe, de J klopt op zijn minst.
Me wants mooooooore.
1 decennium geledenNice c; ik ben echt nieuwsgierig naar die vent . Straks is die zo lelijk als de nacht c..
1 decennium geledenOh, wedden dat haar geheime aanbidder daar ook is en haar ten dans vraagt? En dan blijkt hij of een schuilnaam te hebben met die J. of Elizabeth beseft niet dat ze met haar geheime aanbidder danst, en later bedenkt ze zich: He, was dat niet... En dan weet ze wie het is!
1 decennium geledenGauw verder, meid. En laat ons niet langer smachten naar het volgende deel!
Al ben ik zelf nog slechter, maar ja... Ik wil weten hoe het verder gaat (: