Foto bij 8 - Een eik en een antwoord

Duizend keer sorry dat het zo lang heeft geduurd. Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik vanaf nu sneller zal gaan schrijven, maar ik vrees dat ik zo een belofte helaas al heel snel weer zou breken, omdat het gewoon niet lukt. Dat neemt echter niet weg dat ik echt mijn best zal doen, en dat ik echt niet ga stoppen met dit verhaal.


Vorige hoofdstuk; "Na deze woorden kwam de tekening van de klaproos, waar ik nu door geheel andere ogen naar keek. Maar toen merkte ik dat de brief nog niet was afgelopen, zoals de vorige twee maal. Dit keer stonden er nog enkele regels onder de tekening."

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • WildDreamer

    Ga je nog verder schrijven? (AA)

    1 decennium geleden
  • Twihardlove

    snel verder ik heb alles in een keer gelezen en ben helemaal fan
    ik denk echter dat het een van de knechten is omdat die weten wanneer richard weg is.
    en anders die ene knakker die volgens lucy heel knap was(puh)
    maar wil je please snel verder(Y)

    1 decennium geleden
  • Archer

    Ik sta bijna letterlijk op en neer te springen voor meer x'D Mijn geld staat nog steeds op Jeffrey. Al betwijfel ik of de man zijn identiteit bekend gaat maken ;x Maak me blij en schrijf snel verder ?

    1 decennium geleden
  • JustMeAgain

    Oja, voor ik het vergeet, een dikke vette KUDO voor jou!

    1 decennium geleden
  • JustMeAgain

    oh! maakt echt niet uit, je schrijft nog altijd geweldig dus daar mogen we wel wat geduld voor hebben! Ik wil weten wat erop staat!
    En Hannah vind ik lief (:
    Dankje voor weer een prachtig stukje(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen