5 - Een brief en een klaproos
Nu gebeurt er eindelijk eens iets. :'D
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Ik wil wedden dat Richard a bit on the side heeft weggestoken ergens. Of hij heeft Madeleine vermoord ;o
1 decennium geledenOké. Misschien een beetje dramatisch.
Mijn geld staat voorlopig nog op Jeffrey. Eerst dacht ik misschien Johannes, maar ik betwijfel of die (netjes) kan schrijven.
'Hij zou reeds doorbroken zijn door het jonge meisje aan jouw zijde dat verbleekt in jouw schoonheid.'
1 decennium geledenAha, het is dus Jeffrey! Die had namelijk bij de poort staan praten met Lucy, toch? Toen Lucy die ene hond... Spot kwijt was ofzo. Maar in ieder geval, deze brief bevat heel veel duistere dingen. Wat verzwijgt Richard voor Elizabeth? Dat zou ik wel eens willen weten.
Ik vind het een best mooie brief, lekker mysterieus en niet zo zoetsappig en romantisch. Ik vind niet dat een eerste liefdesbrief heel romantisch moet zijn, maar het moet je stof om over na te denken geven. En dat heeft deze brief precies gedaan (:
Ik wil weten wie het is, ik wil weten wat Elizabeth's tweede reactie gaat worden. Want ik snap haar reactie natuurlijk maar al te goed, maar zou ze het stiekem niet ook een beetje spannend vinden? Ik wel, namelijk. Het lijkt me geweldig om zo'n brief te krijgen, deze kan gewoon niet verzonnen zijn, daar bevat hij teveel toespelingen op het echte verhaal voor. Oké, jij hebt hem dan wel verzonnen, maar in die tijd doen ze dit toch niet zomaar?
Verder
Daarom die klaproos onderin! I like it, snel verder!
1 decennium geledenDat is geen man.
1 decennium geledenMannen schrijven niet netjes.
De mannen die in mijn buurt rondlopen iig niet...
Maar goed, misschien moesten de mannen in die tijd wél netjes schrijven.
En ik wil méér.
ik weet het, het is geen klaproos, maar dit is de enige bloem die ze hier hebben:)"Het lijkt soms namelijk veel beter om dingen te verzwijgen. Jouw eigen Richard doet dit"
1 decennium geledenik wil weten wat Richard verzwijgt!
En van wie die brief is natuurlijk ook:$
weer geweldig geschreven, ik kan niet wachten op je volgende deel!